TING JEG GLEDER MEG TIL I MAI

Reklame | Sponset behandling BeautyHouse / Annonselenker Nelly

BESØK AV LILLESØSTEREN MIN. Det aller første jeg gleder meg til i mai er den første helgen! Da kommer lillesøsteren min på besøk fra Tromsø og vi skal ha en så fin helg sammen. Nå er det alt for lenge siden vi har sett hverandre så det blir skikkelig koselig.

EDIT: Jenta måtte avlyse kosehelgen vår fordi hun må jobbe med eksamen. This is so sad, men jeg tar med dette punktet allikevel fordi jeg gledet meg sååå mye til det!

17. MAI Dette er det absolutte høydepunktet i mai for min del. Jeg elsker nasjonaldagen vår! Herregud, så nasjonalistisk jeg blir i det jeg får på meg bunaden og tar opp et flagg. Jeg gleder til til alt fra å stelle meg, ta på meg bunad og spise frokost med jentegjengen til å gå ut i folkemengden og bare kose meg!

KONSERT. Dette er faktisk grunnen til at søsteren min kommer på besøk. 4. mai skal vi på Ulrik Munther-konsert på Vulkan! Hvis ikke dere har hørt musikken hans så anbefaler jeg dere virkelig å gjøre det. De svenske sangene hans er helt fantastisk nydelige og jeg gleder meg skikkelig til å se han live!

EDIT: Nok en gang, lillesøsteren min kommer ikke. Heldigvis blir bestevenninnen min med i stede, woho!

KOS I PARKEN. Jeg har allerede hatt noen park-øyeblikk, men det er enda litt kaldt. I mai blir det forhåpentligvis enda varmere slik at vi kan tilbringe lange fridager med kos i parken!

BURSDAGSFEIRING. To gode venner har bursdag på samme dag, midt i mai. Det skal selvfølgelig feires og jeg gleder meg til å få samlet store deler av gjengen igjen. Det er alltid koselig.

HANDLE INN TIL SYDENTUR. Wiiii, det er ikke lenge til jeg skal til syden! Eller, det er faktisk over en måned til, men tiden går fort. Den andre uken i juni reiser jeg og gjengen til Albania på ferie og da vil jeg ha med meg masse fine sommerklær, bikinier, badedrakter og ikke minst solkrem og gode produkter som beskytter hud og hår. 

TRENE UTE. Jeg gleder meg til enda mer trappeløp, lange turer og joggerunder ute i frisk luft. Jeg blir skikkelig motivert om våren og jeg har tenkt til å benytte meg av enhver anledning til å trene ute i fint vær.

MASSE FRIDAGER. Det er jo deg diggeste med mai, sånn etter 17. mai. Måneden er full av fridager og det skal vi da ikke klage på. Det er ganske deilig å plutselig ha fri på en torsdag, eller hva sier dere?

FIKSE BRYN. (Sponset behandling). Det er snart på tide å få farget og vokset brynene mine igjen. Jeg går alltid til Nayata som nå jobber på Beauty House Frogner. Hun er helt utrolig flink! Dere husker vel hvordan brynene mine så ut for et år siden? Det er takket være henne at de faktisk har fått en form!

T-SKJORTE HER / SKJØRT HER / SKO REEBOK / ØREDOBBER MONKI

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

6 kommentarer
    1. Åh, er nesten så jeg blir litt misunnelig på alle de som jobber og/ eller går skole nå. For for meg som har vært ufør så lenge nå så har ikke begrepet “fri” helt den samme verdien lengre som den hadde for et par år siden.. For i mitt tilfelle har det blitt litt vel mye “fri” nå, hehe..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg