MINE SISTE INNKJØP: EBAY

Nå tenkte jeg å vise dere mine siste innkjøp fra eBay. Jeg handler ikke der så alt for ofte, men det er noen ting jeg alltid kjøper der i stede for på vanlige butikker eller nettbutikker. Du kan finne det aller meste der og enkelte ting kan du faktisk spare en god del på. Bare husk å sjekke feedback-prosenten til selgeren, den bør ikke være på under 98% og ha i bakhodet at det tar noen uker å få ting så vær ute i god tid.

1. LEMON-DEKSEL HER / 2. SORT BLOMSTER-DEKSEL HER / 3. VANNMELON-DEKSEL HER

En ting jeg alltid kjøper på eBay er deksel til iPhone. For det første har de sykt mye kult og annerledes som du ikke får over alt andre steder. For det andre så er det helt utrolig billig.

Denne gangen bestilte jeg meg faktisk hele tre stykker med en gang. Jeg blir fort lei av ting og det tar en god stund å få ting man kjøper på eBay. Nå har jeg deksler nok til hele sommeren!

4/5. KAMERAVESKE HER

Jeg ville ha et kult cover til det nye kameraet mitt og min første tanke var å sjekke ut eBay. Der fant jeg dette til rundt 150 kroner. Jeg synes det var skikkelig kult og hvis jeg husker riktig så bestilte jeg det i lyst brunt.

Jeg aner ikke hvorfor jeg la til to bilder haha. Det er samme kameraveske, men den finnes i forskjellige farger. Når vesken er så utrolig kul kan den jo nesten brukes som tilbehør. Helt genialt for meg som alltid må ha med kameraet hvor enn jeg går.

6. LØPEBÅND TIL IPHONE HER / 7. SOLBRILLER HER

Både båndet og solbrillene kostet 24 kroner hver! Jeg bruker alltid et sånt bånd til iPhonen min når jeg trener, særlig når jeg skal løpe.

Solbrillene ser superkule ut og jeg gleder meg skikkelig til å få de hjem i posten, og til bare 24 kroner! Det er så billig og for meg som mister og ødelegger solbriller hele tiden er det ikke vits i å kjøpe noe særlig dyrt. Det er særlig lurt om man skal på festival eller ferie hvor sannsynligheten er stor for at ting forsvinner eller blir ødelagt. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg