VI BLE MED VENNINNEN VÅR PÅ DATE

God morgen, verdens beste lesere! I denne ukens Singelliv & Dating-spalte har jeg vært ute og utforsket igjen og denne gangen ble jeg med venninnen min på date!

Jeg har faktisk ikke ord for å beskrive hvor morsomt dette var, men jeg skal prøve så godt jeg kan. Dere har fått med dere hvem Marte er? Min kjære venninne som til stadighet blir eksponert på både blogg og Instagram, men Snapchat er der hun virkelig får skinne hver gang vi henger sammen (noe som er hele tiden).

Tirsdag kveld hadde Marte en date med en fyr, noe som er skummelt nok i seg selv… Det blir ikke akkurat bedre av at Martine og jeg valgte å slenge oss med for å spionere på henne (nei, vi hadde ikke så mye å finne på hehe)! Dette har vi snakket om at vi må gjøre helt siden den første i gjengen tok jomfrudommen på dating for mange år siden. Av en eller annen grunn har det ikke skjedd før nå, men herregud så glad jeg er for at vi endelig gjorde det!

De avtalte å møtes på en bar like ved leilighet min hvor vi tre allerede var samlet. Vi gikk sammen dit, men Marte ble stående igjen utenfor og vente på sin utvalgte mens vi gikk inn og fikk oversikt over hvor det var best for oss alle å slå seg ned slik at vi kunne følge med uten å bli avslørt.

Som dere ser har vi begge på autokorrekt som gjør mer skade enn hva den er til hjelp hehe. 

I det hun ga beskjed om at han var sendt i baren så gikk vi opp og satt oss på et bord med perfekt utsikt til deres bord. Etter kort tid kom han tilbake til baren og da han satt seg ned med ryggen til hoppet Martine og jeg over på samme side av bordet slik at vi begge fikk med oss hva som skjedde. 

Det var altså så morsomt! Vi hadde utsikt slik at vi så Marte godt og det er utrolig gøy å se hvordan venninnen din oppfører seg på date. “Nå skrur hun på sjarmen, ja. Litt fikling med håret og mye smiling der borte”. Haha, som vi koste oss. 

Når det er sagt så ble det litt kjedelig i lengden, men hele greia tok en ny vending da Marte bestemte seg for å avsløre det hele! Positivt i form av at de tydeligvis fikk såpass god kjemi at det var innafor å la han vite hvor utrolig merkelige hele gjengen vår er, haha. Det er jo overhodet ikke normalt å spionere på vennene sine på date og det er kanskje enda rarere at hun faktisk er med på det hele. Heldigvis tok han det på en god og sporty måte og hele kvelden ble avsluttet med at vi hilste på han før vi dro.

Aaah, for en herlig tirsdagskveld! Stakkars fyr, som om man ikke er nervøs nok før en date fra før av så får du vite underveis at noen har sittet og fulgt med på det hele. Uff, heldigvis gikk det jo kjempefint!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer

Siste innlegg