KJOLER TIL 17. MAI

Reklame | Annonselenker Nelly

Med tanke på at jeg var ganske hard og fortalte hva dere ikke skal bruke på 17. mai har jeg samlet noen forslag til hva dere faktisk kan bruke! Det er så mange vakre, anstendige kjoler som passer perfekt på nasjonaldagen for dere som ikke har bunad eller festdrakt. 

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER

5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER

9. HER / 10. HER / 11. HER

12. HER / 13. HER / 14. HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

11 kommentarer
    1. Ouff, bare la folk ha på hva de vil på 17.Mai 🙂 hvis noen vil ha på seg lårkorte kjoler, så har de på seg lårkorte kjoler da 🙂

    2. Kan du berre ikke si hva som ikke er greit å hva som er… dette er din mening, kle deg sånn så du vill og viss noen vil kle seg i en body så gjør di det.. du har godt tom av ting å skrive om… å legge ut kjoler som du har godkjent for oss så vi burde gå me, hvaf de er jo sponsa.. hade

    3. Ååå, så mange fine kjoler 😍 Men jeg har bunad, så da slipper jeg det problemet om hva jeg skal ha på meg 😁 Men fine kjoler, kanskje jeg bestiller noen av dem nå som sommeren kommer 😜 Skulle gjerne hatt de nå pga Hellas reise på søndag, men men får se hva jeg har i skapet 😁😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg