10 KJAPPE SPØRSMÅL

Reklame | Annonselenker Nelly

Jeg fant dette innlegget på bloggen til Kristina og likte det veldig godt! Derfor tar jeg det med til min egen og svarer på 10 spørsmål som gjør at dere kan få vite enda mer om meg enn hva dere allerede gjør. 

SKJORTEKJOLE HER

Hva er drømmejobben din?

Journalist! Jeg har skikkelig lyst til å jobbe med å skrive, grave og sette ting på dagsorden. Det siste gjør jeg på en måte litt nå også og jeg står jo mye friere, men det ville jo blitt på en helt annen måte som journalist. Den jobben kan være så fri fordi du kan jobbe med utrolig mange forskjellige temaer. Spennende!

Det mest avslappende stedet du har reist til?

Hm… Det står mellom Ios i Hellas og Island. Island er et utrolig avslappende og deilig sted å befinne seg, men det var også Ios. 

Beste måten å starte dagen på?

Å våkne uthvilt av seg selv før vekkerklokken ringer, hoppe rett inn i morgenkåpen, lage seg en god kopp kaffe og se på God Morgen Norge. Eller å våkne på et hotellrom og gjøre akkurat det samme bare med hotellfrokost, hehe. 

Hvilken filmsjanger er den favoritt?

Romantiske komedier! Noen som er overrasket? Haha.

Hoppe i fallskjerm eller hoppe i strikk?

HALLO INGEN AV DELENE! Er dere gale? Jeg er livredd for sånt, herregud. Høydeskrekk, flyskrekk og i hvert fall hoppe i et strikk som kan ryke og jeg faller rett i døden-skrekk. Nei, så fælt. Åh, jeg vil ingen av delene, men om jeg må velge så blir det fallskjerm. 

Noe andre mennesker digger, men du bare ikke forstår?

Analsex. Haha, neida (joda). Makrell i tomat, blææææh så ekkelt.

Hvilket talent ønsker du deg?

Da jeg var liten hadde jeg skikkelig lyst til å bli popstjerne, så det å ha en helt sykt bra stemme hadde vært kult. Tenk å stå på en stor scene med et hav av fans foran deg som kan hvert eneste ord av musikken du har laget. Så utrolig gøy!

GENSER HER / SKJØRT HER

Hvilken filmtittel beskriver deg?

How to loose a guy in 10 days, hahaha. Åh, nei jeg vet ikke helt. Det var liksom den første jeg tenkte på.

Hva holder deg våken om nettene?

Stress! Jeg stresser over ting jeg ikke får gjort noe med, hva som skal skje i fremtiden, økonomi, jobb og alt mulig.

Noe du gjør, men burde slutte med?

Stresse!!!! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

6 kommentarer
    1. Hvilken filmtittel beskriver deg best: How to loose a guy in 10 days,herregud som jeg lo! Haha du er skjønn<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg