HVOR MANGE AVTALER REKKER MAN PÅ EN DAG?

Reklame | Annonselenker Nelly

God morgen! Nå sitter jeg foran sminkebordet og skal gjøre meg klar for dagen. Denne uken ble plutselig veldig kaotisk og er fylt opp fra morgen til kveld helt frem til fredag. Ah, jeg er så stressa, men man får jo ikke gjort annet enn å bare komme seg gjennom det. Jeg får tenke på det som en utfordring. H vor mange forskjellige avtaler kan jeg rekke gjennom i løpet av en dag? La oss starte med denne!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER / SKO HER

09.00 OSTEOPATI. Jeg må dra herfra om cirka en halvtime og har enda ikke fått ordnet meg fordi jeg absolutt skulle lage bananpannekaker til frokost, noe som tar en evighet. Nå har jeg i alle fall slukt dem og må bare få blogget ferdig, tatt på meg noe klær og kommet meg ut av døren. 

10.00 TRENING. Jeg var helt kjørt etter helgen i går, så ukens første økt blir i dag! Planen er å løpe, men jeg har enda ikke bestemt meg om jeg orker intervaller eller ikke. Haha, motivasjonen er på topp, folkens! Neida, jeg burde absolutt løpe intervaller, så jeg skal bruke tiden fem til klokken ti på å motivere meg til det.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

12-13 BLOGGE/FIKSE MEG. Her skal det multitaskes. Jeg er nok hjemme og ute av dusjen rundt klokken 12 og da må jeg fikse meg i hurtigtempo, samtidig som jeg (forhåpentligvis) får blogget for resten av dagen.

14.00 MØTE. Jeg har et møte 20 minutter unna, så jeg må dra hjemmefra cirka halv to. Snakk om å legge mye på en dag!

16.00 JOBB. Jeg hadde egentlig fri i dag, men ble spurt om å jobbe og da stiller jeg selvfølgelig opp. Heldigvis er det bare en kort vakt, så jeg rakk å presse den inn i timeplanen. Det eneste som er dumt er at jeg glemte at jeg hadde avtalt å dra på en konsert som begynner klokken 19, hehe. Heldigvis er det ikke langt unna jobben min, så jeg kommer bare litt senere.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

20.15 KONSERT. Woho! Jeg skal på nok en eks One Direction-konsert. Denne gangen er det Niall sin tur og det gleder jeg meg skikkelig til. Jeg elsker musikken han har gitt ut som soloartist, så dette blir nok en kjempefin avslutning på kvelden!

23.30 HJEM. Konserten er over og jeg burde blogge, men antakeligvis kommer jeg til å slokne i det jeg går inn døren hjemme. Leggetid for meg er egentlig senest 23 om dagen, men unntak skjer jo. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Hvis det er irritabeltarm du har vil jeg ikke anbefale bananpannekaker. Lager du de av godt modne bananer som man pleier så er det så mye av den sukkertypen tarmen din ikke liker i de.

    2. Hei!
      Ønsker veldig gjerne et innlegg der du kommer til tips til hvordan du motiverer deg til trening? 🙂 Fører du treningsdagbok? Følger du med på progresjonen din?
      Jeg synes det er veldig inspirerende å se at uansett hvor fulle dagene dine er, så klarer du å putte inn en økt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg