UKENS SPØRSMÅL / NYTT NAVN, RELIGION, FILLERS ++

Hvis du kunne hete noe annet et helt år, hva ville du hete da? Da mener jeg både for- og etternavn.

Neiiii, jeg vil ikke hete noe annet! Jeg elsker navnet mitt <3 Ah, men hvis jeg må så har jeg alltid likt navnet Emilie og etternavn… Det er jo rart å velge et annet etternavn? Styles 😉 Haha, neida jeg vet ikke det var vanskelig. 

Hvordan vet du hvem som vinner, mtp at deltagerne har taushetsplikt?

Fordi de absolutt ikke overholder taushetsplikten sin, enkelt og greit. 

Synes du vinneren av Paradise var fortjent?

Jeg synes det er alt for tidlig å snakke om fortjent etter seks uker. Spør meg igjen i uke 11 eller 12 så kan vi se hva som har skjedd i mellomtiden. 

Hvor er genseren din fra? Så fin❤️

Tusen takk! Den er kjøpt på salg på H&M for 150kr. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan ser drømmebryllupet ditt ut?

Hvis jeg skal gifte meg, og det er et stort hvis, så har jeg to forskjellige forslag. Enten vil jeg gifte meg på en strand i et varmt land, med våre nærmeste venner og familie rundt oss. Jeg skal ha en lett, men nydelig kjole og langt hår i lette bølger. Etterpå skal vi ha en skikkelig hyggelig og intim fest på en restaurant på stranden som er booket kun for oss, med en sykt god kake, masse champagne, dansing, taler og kjærlighet.

Eller så vil jeg ha et stort drømmebryllup på et slott i Sør-Frankrike, merkelig nok i skikkelig amerikansk stil. Jeg skal ha runde bord med sykt fine dekorasjoner, veldig classy, ikke for mye av noe, men samtidig mye om dere skjønner. Så skal vi ha en fin middag før vi kjører på med taler, fest, kaker og dansing. 

Hva synes du om Newa og Erik dramaet?

For å være ærlig har jeg ikke satt meg inn i det der altså så jeg vet ikke hva det handler om en gang. Jeg har nok med mitt eget liv og orker ikke blande meg inn i andres drama. 

Hvor er kaffekoppen fra? 😍

Den er fra Hildes Gårsbutikk <3 

Hvor er det du jobber hen? Og hva som?

Jeg jobber i klesbutikk!

Kan du være så snill å lage en guide om Island? 

Jeg kan gjøre det neste gang jeg er der <3

Hei! Skrev ikke du et innlegg for noen uker siden om at du hadde fått deg kjæreste?

Ja, det var aprilsnarr 🙁 

Heier du på noe fotballag?

Det gjør jeg faktisk! Da jeg var yngre var jeg superinteressert i fotball og selv om interessen har dabbet litt av så følger jeg med enda. Jeg heier på Rosenborg <3

Gikk du på noen sport da du var liten?

Jepp! Jeg spilte håndball helt til jeg sluttet en eller annen gang på videregående (savner det hele tiden). Så drev jeg med ridning, prøvde meg på dansing og spilte litt fotball.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er du religiøs? I såfall hvorfor/hvorfor ikke?

Njæ. Jeg ser egentlig ikke på meg selv som religiøs, men jeg vil heller ikke avskrive at det finnes noe mer der. Jeg er døpt og konfirmert i kirken, men praktiserer ikke noe i hverdagen. Det er vanskelig å svare på hvorfor/hvorfor ikke. Jeg har vansker med å forestille meg at det finnes en Gud og jeg tror ikke at jorden er skapt av han eller henne. Jeg tror heller på vitenskapen sånn sett, men samtidig så synes jeg tanken om at det finnes noe mer der ute og sånt er litt interessant. Det er vanskelig å svare på fordi jeg vet ikke helt selv.

Har du noen gang hatt sex på første date?

Nei, det har jeg ikke. 

Er du ikke venn med Isabel Raad? Synes hun har god personlighet.

Jeg er ikke venn med Isabel, nei. Jeg kjenner henne ikke, men har møtt henne et par ganger og hun er en kjempehyggelig jente! Hun har gitt et veldig godt inntrykk av seg selv de gangene og Sofie, Newa og Ine snakker alltid varmt om henne så jeg tror hun er koselig altså :-).

 Hvordan syns du det er å bli filmet i ditt eget hjem vs. å blir filmet ute blant folk for eksempel? 🙂

Jeg synes det er veldig greit å få et kamerateam hjem til meg i stede for å gjøre ting på gaten. Hjemme er jeg veldig komfortabel og har nok lettere for å åpne meg opp enn å svare på spørsmål på en café hvor folk rundt sitter og lytter. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvorfor var du ikke med de andre ut i går? Liker du ikke Isabel?

Jeg fikk dette spørsmålet på torsdag, så det er den dagen det er snakk om. Det har ingenting med at jeg ikke liker Isabel å gjøre fordi jeg har ingen verdens ting imot henne. Sofie lurte på om jeg ville bli med hun, Newa, Ine og Isabel ut og spise etter jobb, men det var dagen før lønning så jeg var som alltid fattig haha. Derfor takket jeg nei til det denne gangen. 

Hva var det du og Sofie spilte inn?

Jeg kan avsløre at det var helsekontrollen! Hva vi snakker om kan jeg dessverre ikke si helt enda..

Har du tatt leppefillers? Jeg leser blogger og er på innta sporadisk, men plutselig så jeg forskjell.

Nope. Jeg har fjernet klumper jeg hadde igjen som var rester av gamle fillers for noen måneder siden. Hvis de ser større ut nå er det nok fordi de er tilbake til normalen og fordi jeg er allergisk mot pollen og hele meg hovner opp litt om våren og sommeren, haha. Jeg husker da jeg var på festival i fjor så trodde alle jeg hadde fylt leppene fordi jeg var så allergisk mot gresset på festivalområdet at de hovnet skikkelig opp. 

Hvor i Oslo ligger den trappa hvor du trener trappeløp?

I Pilestredet park! Perfekt for trappetrening 😀 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Får ikke PH-deltakerne bot da når de bryter taushetsplikten?

En skulle tro det altså, men det virker ikke som det er bøter ute og går i år så vidt jeg vet. Her er det bare å kjøre på med hemmelige kjærester og avsløringer folkens, haha. Neida, jeg aner ikke om noen har fått bot eller ikke.

Synes du synd på Julie etter ukens parseremoni?

Jeg har dessverre ikke sett den seremonien og jeg har heller ikke rukket å se så mye på PH, så derfor kan jeg ikke svare på spørsmål relatert til det. Det går alt for sent for meg og jeg har ikke Viaplay, haha så jeg ser bare om det står på tv-en hjemme eller en sjelden gang om jeg holder meg våken lenge nok.

Henger du og Sofie mindre sammen enn før?

Vi har veldig forskjellige timeplaner, så ja vi gjør nok kanskje det. I tillegg er begge veldig opptatt med vårt, men vi sees jo nesten hver dag hjemme! Haha, det går faktisk noen dager hvor vi nesten ikke ser hverandre fordi timeplanene våre er så forskjellige. Jeg har liksom livet mitt på dagen, mens hun har det på kvelden om det gir mening. Så hun sover ofte når jeg drar hjemmefra og når jeg kommer hjem er hun ute og farter, så legger jeg meg som regel innen hun er hjemme igjen. 

Hvordan har du det? Har du fått svar på prøvene du tok for magen din eller du fått et svar som du vil vente med å fortelle oss leserne om?

Takk som spør, det er koselig <3 Det er samme gamle, dessverre. Liker oppblåst, fortsatt smerter og det tærer på den generelle allmenntilstanden. Legene finner ikke ut noe særlig, noe som kan tyde på at det rett og slett er irritabel tarm som mange av dere foreslo. Hva jeg reagerer på vet jeg ikke, men jeg har fått noen piller jeg skal teste nå i et par uker for å se om det hjelper. Jeg krysser fingrene!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

26 kommentarer
    1. Jeg synes også at PH går altfor sent! Men du kan se det på viafree.no hvor det er helt gratis å se på. Du må se på noen reklamer imellom, men det er vel det du må gjøre når du ser på vanlig TV også😉
      Uansett, takk for at du tok med mitt spørsmål😘Jeg har et nytt et til deg Idag: Kan du lage flere ulike spalter på bloggen? Synes det er gøy med spalter😀

    2. Helene: Ja, men jeg orker ikke de reklamene haha… Sure! Har du noen forslag? 😀 Nå har jeg film-/serietips på søndager, singelliv&dating på onsdager, uken som gikk på mandager og ukens spørsmål på lørdager, men er absolutt interessert i flere 😀

    3. Er det en spesiell grunn til at du ikke er venninne med newa og Ine som alle de andre allerede er venninne med ? Virker som at det kun er deg og Martine j som ikke er venninner med de ☺️ Litt trist syntes jeg i hvertfall

    4. Har du undersøkt om det har noe med eggstokkene å gjøre? Ikke for å skremme, men for å innformere.. Mormoren min slet med oppblåsthet og smerter, legene fant ikke utav noe. Helt til slutt var hun hos en gynekolog som forstod hva det var og sendte hun rett til sykehuset. Oppblåstheten var pga vann i magen(kom fra eggstokkekreft). Den type kreft er veldig vanskelig å finne ut av, vanlige blodprøver vil ikke slå ut på dette. Ei heller celleprøver. Mormoren min var hos mange ulike leger, alle sa at det nok bare var tarmen som jobbet. Så vær så snill å sjekk dette!! Hilsen ei som er livredd eggstokkekreft og vil hjelpe å opplyse om det.

    5. Hei 🙂
      Jeg har selv både irritabel tarm og kronisk betennelse i tarmen, og har hatt uendelige runder med å teste ut hva som fungerer og ikke. Jeg vil ihvertfall anbefale deg å prøve ut LowFodmap dietten, eller ihvertfall prøve å eliminere ulike matvarer fra kostholdet! Mange med irritabel tarm reagerer blant annet på laktose og løk og hvitløk, vet ikke om du har prøvd det før eller ikke eller om legen din har anbefalt deg det- hvis ikke er det verdt et forsøk! Jeg fungerer mye bedre når jeg spiser laktosefritt og uten løk og hvitløk i kostholdet, itillegg til at jeg tar 4 minifompiller hver dag som kan kjøpes reseptfritt på apoteket 🙂 Du har helt sikkert fått informasjon av legen din, men tenkte å tipse deg om det ihvertfall!
      Håper du blir bedre snart, ha en superfin dag 😊

    6. Det jeg har lyst til er en girltalk spalte. En spalte hvor du snakker åpent om mensen, sex, kjærlighetssorg, forelskelse og lignende.
      Kom på et annet spørsmål. Det er egentlig litt dumt å spørre om, men kan du gi noen tips om bruk av tamponger for første gang? Jeg bruker alltid bind når jeg har mensen, men det er mer praktisk å bruke tampong når jeg skal bade😀

    7. Anonym: Haha, dette var et litt merkelig spørsmål og også litt vanskelig å svare på. Det er ikke det at vi ikke er venninner på en måte, men så er vi jo heller ikke det. De er superkoselige og morsomme jenter begge to. Nå kan jeg bare snakke for meg selv og jeg har rett og slett ikke hengt så mye med de bare. Jeg har mye å gjøre og når jeg skal være sosial så prøver jeg å prioritere venninnene mine <3

    8. Først vil jeg vare si takk for at du ikke svarer/hør på noen av min spørmålene! 🤗🙄🙈🙉😴Du sier at du ikke er religiøs, men, tror du ikke på viking-gudene Thor og Odin osv. Det er egentlig hva det handler om.. også, du var dronning-frua på PH ikke sant! Med din islandsk arv og Snorre og slik også er jeg faktisk ganske skuffet! Ha en fin dag.. 🤨

    9. Spørsmålstegnet var hintet på deg og ironisk ment. Reklamen varer jo ikke så lenge at man ikke kan se på viafree? 🙂

    10. Når jeg ser viafree så hopper den ofte over reklamen, enten varer reklamen i 10 sekunder eller så hopper den rett over. Veldig deilig 😀

    11. Kan ikke legen/sykehuset ta en gactroscopi av deg, så de kan finne ut om du har endometriose?? Kan være det du sliter med i magen… Og da er det normalt og bli slik oppblåst som du blir! Les innlegget til Martine Halvorsen, hun har det og forteller litt om det i et eget innlegg på bloggen sin:) God bedring, håper de finner ut av det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg