EBAY-KUPP: FESTIVAL

Etter å ha levd for Coachella-bilder på Instagram de siste dagene har jeg allerede begynt å se på festivalantrekk til sommeren. Jeg skal selvfølgelig på Stavernfestivalen som jeg har vært de siste årene. I år har jeg planer om å hente masse inspirasjon fra antrekkene på Coachella og gå all in. 

Jeg elsker Ebay av mange grunner og en av de er at de har masse kult og billig tilbehør. Dere trenger ikke betale 200 kroner for litt glitter til håret når du kan finne det på ebay til rundt femten kroner. Sånne ting er perfekt å ha med seg på festival. Det som er greia med Ebay er at du aldri vet helt hva du får og det tar ofte lang tid før du mottar pakken. Av den grunn har jeg bestemt meg for å være tidlig ute i år og har laget en liten ønskeliste som jeg skal ta utgangspunkt i når jeg skal starte innkjøpene om ikke så alt for lenge. 

Glitter, ansiktspynt, solbriller og søte hårstrikk er noe av det jeg skal legge i handlekurven min. Rumpetasker, ryggsekk og smykker er også typisk festivaltilbehør som du kan finne billig og unike versjoner av på Ebay!

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER 
10. HER / 11. HER /  12. HER / 13. HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg