MINE FAVORITTER PÅ TRENING

Reklame | Annonselenker Nelly / Sponset Fitbit

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SPILLELISTE: Det varierer veldig hva slags musikk jeg hører på. Plutselig en dag kan det friste å høre på hjertelisten min som består av rolige sanger, mens andre ganger trenger jeg et skikkelig boost og ender opp med å høre på musikk jeg vanligvis aldri hører på som Eminem og Kanye. Yes, merkelig.

Jeg har noen spillelister jeg pleier å bytte på og det er disse: RUN som er løpelisten – 💪som er styrkelisten – 30/15 som er intervaller.

HJELPEMIDDEL: Fitbit-klokken min! Jeg har vært helt avhengig av min gamle Fitbit Charge 2 siden jeg fikk den i bursdagsgave for litt over et år siden. Den har vært min beste treningsvenn lenge, men nå har jeg gått over til Fitbit Versa som også er en smartklokke. Jeg bruker den døgnet rundt fordi den teller skritt og aktivitetsnivå for å nevne noe. Denne må jeg ha med meg på trening!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ØVELSE: Akkurat nå så elsker jeg trappeløp! Det er nok noe med gleden av å kunne trene ute igjen og jeg er ikke helt på langkjøring lenger. Trappeløp er effektivt og moro. Du kan gjøre utrolig mange forskjellige øvelser, men min favoritt for øyeblikket er en pyramide-variant.

Da løper jeg til første avsats, så ned, andre avstats så ned osv. helt til jeg når toppen og begynner å telle nedover. Så da løper jeg opp til toppen en gang til, før jeg begynner med nedstigningen hvor jeg løper til den nest øverste og fortsetter slik til jeg er helt nede igjen. Ga det menig? Jeg er så dårlig på å forklare, sorry!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TIGHTS: Jeg liker denne fra Nike fordi den sitter godt på uansett hva man skal trene. I tillegg er jeg også veldig glad i tightsene fra Aim’n

SKO: Alle treningsskoene mine er fra Nike! Jeg har funnet ut at det er det som passer meg best etter å ha prøvd litt forskjellig opp gjennom årene. Jeg har både løpesko til innebruk, utebruk og vanlige treningssko som passer bedre til styrketrening fra Nike. 

ROSA TRENINGSSKO HER / LYSE LØPESKO HER / ROSA LØPESKO HER

OVERDEL: Singlet, t-skjorte, genser eller jakke? Hva folk trener i er så mye forskjellig. Jeg har trent i alle de nevnte selv, men det jeg foretrekker er absolutt t-skjorten. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAHehe har akkurat løpt trappeløp her. Da blir man rød!

FRISYRE: Jeg har hestehale på trening ni av ti ganger. Jeg vil bare ha håret bort fra ansiktet og ikke i veien. Da jeg hadde langt hår pleide jeg ofte å sette det i en liten dott om jeg skulle løpe fordi det slang fra side til side. Nå er ikke det et problem lenger, så hestehale!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Hvis du er glad i trappe trening. Prøv deg på vikersundbakken. 1077 trinn og melkesyra fra helvete kommer etter 30 trinn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg