ET SKIKKELIG DIGG FROKOSTTIPS

God morgen! Ah, denne dagen har jeg ventet lenge på. Jeg har ingen andre planer enn å henge med Martine, trene og jobbe med bloggen. Jeg er også veldig glad for at jeg bare ble hjemme i går i stede for å være sosial eller bli med på byen. Jeg kan tenke meg at det finnes mange fyllesyke sjeler der ute og det er nettopp dere jeg vil tipse om en skikkelig digg frokost, perfekt til dagen derpå!

Jeg har et prosjekt for meg selv. Det går ut på at hvis jeg skal spise ute så skal jeg prøve et nytt sted. Selv om jeg har noen favoritt spots her i byen, så er det alltid rom for å utforske nye steder. Kanskje en av de blir en ny favoritt med tiden? 

Forrige uke inviterte en venninne meg med ut for å spise frokost. Det har jeg faktisk ikke gjort før, så det var veldig moro. Vi har snakket om å prøve Crepe de Mari lenge. Venninnen min elsker det stedet og jeg elsker crepe så det virket som en god kombinasjon.

De har utrolig mye forskjellig der. Du har matcrepes med spinat, kylling og annet godt, søte crepes med is, Nutella og bær eller en slags mellomting som vi bestilte oss. Jeg valgte en med Snøfrisk, brunost og blåbær. Den var rett og slett skikkelig god! Brunost er jo helt ufattelig godt og den kombinasjonen der var helt fantastisk. 

Dette er nok ikke noe jeg kommer til å spise til frokost med stadighet, men en gang innimellom. Jeg anbefaler uansett en tur innom om du befinner deg i Oslo!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Hei! Vet ikke om du har kommet noe lenger med problemene dine angående oppblåst mage, men jeg så på youtuberen Gaberiella Lindley som har slitt med mye av det samme og nå har hun funnet ut av hva problemet var. Ville derfor bare anbefale deg å se videoen hennes «My allergy test results» :)) Håper du har en fin dag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg