ØNSKELISTE TIL KJØKKENET

Reklame | Annonselenker Ellos

Nå som vi skal flytte gjør jeg ikke annet enn å se etter ting til leiligheten. Det skal sies at planen ikke er så kjøpe noe særlig nytt. Det er jo ikke snakk om å kjøpe en leilighet som skal bli et langvarig hjem. Hvem vet hvor vi bor om et år liksom? Jeg har gått på den smellen før og lærte heldigvis av det. Allikevel er det lov å drømme og småting kan jeg faktisk unnskylde. Her er noe av det jeg ønsker meg til kjøkkenet akkurat nå!

1. HØYTTALER HER / 2. SALTSKÅL HER / 3. SKJÆREBRETT HER

4. KAFFETRAKTER HER / 5. SIL HER / 6. SERVERINGSFAT HER

7. STEKEPANNER HER / 8. SERVERINGSFAT HER / 9. KJØKKENVEKT HER

10. KJØKKENMASKIN HER / 11. KJØKKENVEKT HER / 12. SENGEBRETT HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg