UKENS SPØRSMÅL / TRENING, BLOGGVERDEN, FLYTTING, PRESS ++

Er navnet ditt svensk eller islandsk?

Det er islandsk, pappa er derfra <3

Fikk dere ha med kostymene fra PH hjem?

Nei, men jeg hadde ikke et eneste fint kostyme så det gikk helt fint! Neida, men det er ikke noe av det jeg hadde fått bruk for i senere tid. Kanskje påskekyllingen, haha. Den var jo litt morsom. 

Hvor har du søkt på skole?

I Oslo, Trondheim og Kristiansand. Jeg håper selvfølgelig jeg kommer inn her i Oslo for nå er jo planen å bli værende.

Synes du fortsat at håndballgutta er kjekke?

Yes, de er nydelige hele gjengen!

Hvem er han du filmer så mye på snap om dagen?

Hm… Tenker du på Thomas? Filmet han de siste dagene i hvert fall, hihi. Det er en av mine nærmeste venner. Han er amazing!

Hva ser du etter i en potensiell kjæreste?

At han er snill, ærlig, trofast og omtenksom! Det er det aller viktigste. Så må han faktisk ha litt guts, stå opp for seg selv og være selvsikker, men ikke for cocky hehe. Det gjør selvfølgelig ingenting om han ser bra ut, men det er innsiden som teller <3 Man blir med en gang penere med en sjarmerende og fin personlighet!

Hvilket inntrykk fikk du av Kristian Rene?

På Paradise? Det husker jeg faktisk ikke, haha. Er så utrolig lenge siden han var med. Om jeg ikke husker feil så var han underholdene. 

Skulle dere ikke flytte fra leiligheten fordi den er for dyr?

Jo, men akkurat nå blir vi værende. Jeg har allikevel store planer om å se etter noe rimeligere fordi å bruke så mye penger bare på å ha tak over hodet i måneden er helt utrolig unødvendig. 

Hvem kommer i bursdagen til Sofie, som du ikke har sett på en stund? 🙂

Noen av venninnene hennes som jeg liker veldig godt! Det blir koselig <3.

Hva skal du studere? hvilke bachelor søkte du på? 🙂

Jeg har søkt på to forskjellige bachelorstudier her i Oslo, men vi får se om jeg kommer inn hehe. Det er innenfor medie begge to :-).

Hva synes du om den nye sesongen av PH?

Det jeg har sett i senere tid har vært morsomt altså! Tror det kan bli litt drama og det er alltid underholdene. 

Kan du pliis fortelle om hva og hvordan du trener? Hvor ofte. Hvilke musikk hører du? Går du alene? Og er ikke det evig kleint?

Hvorfor skulle det vært kleint å trene? <3 ​Jeg trener som regel alene og med venninnen min Marte.

Det er veldig varierende hva jeg trener. Jeg trener variasjon av styrketrening på hele kroppen og kondisjon. Da går det mest i intervaller eller powerwalk i motbakke, noen ganger rolig jogg i en halvtime, men jeg sliter litt med løpemotivasjonen om dagen. Nå som været blir finere har jeg store planer om å trene mer ute. Jeg elsker jo bakkeløp og trappetrening, så det tror jeg faktisk jeg skal starte med allerede i dag :D.

Jeg hører på denne og denne listen.

Kjenner du ikke på presset om å være perfekt i bloggverden?

Nei, på ingen måte. Ingen er perfekt fordi absolutt alle er forskjellige. I tillegg har mennesker som regel helt forskjellig syn på hva “perfekt” er så det hadde blitt vanskelig. Jeg er meg selv og det trives jeg med :D.

Ser du etter å leie eller kjøpe i Oslo?

Leie! Jeg skulle gjerne kjøpt, men det har jeg dessverre ikke mulighet til for øyeblikket. 

Kommer du til å operere deg om du begynner å tjene masse på bloggen?

Haha, unnskyld at jeg ler, men dette spørsmålet var merkelig. Samtidig forstår jeg det jo litt, men ja… Nei, det kommer jeg absolutt ikke til å gjøre! Forhåpentligvis slipper jeg å operere noen gang, men om det skjer så blir det i forbindelse med sykdom, ikke kosmetikk. 

Topp fem yrker du kunne tenkt deg å jobbe med?

Morsomt spørsmål! Journalist, blogger, markedskoordinator, noe innenfor PR som PR-manager eller innenfor tv-produksjon!

Hva jobber du som?

Blogger og i klesbutikk. 

Hvor mange dyr har du hatt?

Åh, det er veldig mange! Da jeg var liten bodde jeg på gård og vi hadde kuer, griser, høner, kaniner, hund og katt. Vi har også hatt marsvin, dverghamster, mus og fisk. Det er helt sikkert noen flere jeg ikke kommer på også, haha. Elsker dyr!

Hva synes du om Ine med tanke på at Sofie legger ut så mye om at de er best friends?

Det er bare koselig at de har blitt så gode venner! Det er ikke sånn at hvis man får en ny venn så mister man en gammel. Det er plass til mange gode mennesker i et liv. Jeg liker Ine kjempegodt!

Hva behandler du hos osteopat? 🙂

Hun strekker og tøyer bekkenmuskulaturen og pustemuskulaturen min!

Hva skjer med bloggingen din om skulle vise å være kreft? Kommer du til å slutte å blogge?

Jeg var hos gynekologen i går og skal fortelle alt om det etterpå <3.

Hvem holder du med i blogg drama mellom Isabel og Kristin?

Jeg holder meg langt utenfor den diskusjonen/krangelen der, så det ønsker jeg ikke ta stilling til i offentligheten. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer
    1. Ja første bildet! Der du holder champagne glasset. Rett under glasset ser det ut som du har tovering!

    2. Spurte en tid tilbake om du kunne nevne noen av dere pærra folk som har høyere Universitetsgrad? Du påsto det. Fikk aldri noe svar. Godt du skal ta en Bachelor da, men det krever jo ikke akkurat det høyeste snittet. Håper du kommer inn!

    3. Nina: Haha skjer med negativitet? Jeg svarte på det spørsmålet jo 🙂 det kommer jo helt an på hvilket studie man skal inn på. Vet du i det hele tatt hva du snakker om? Jeg gidder faktisk ikke søke opp alle som har vært med på PH for å se hva de driver med den dag i dag, men det vil jeg anbefale deg å gjøre så du kan få åpnet opp øynene dine litt!

    4. Vet ikke om du har fått høre det før, men du minner meg sykt om Janice(?) fra ex on the beach sverige, hahah bare at hun er brunette da…

    5. Har du søkt på media og kommunikasjon eller markedsføring i Kristiansand? Begge studiene kan anbefales 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg