JEG HAR FÅTT MEG KJÆRESTE

Det er så hyggelig å endelig kunne dele dette med dere. Jeg har skrevet mye om dating og vi husker vel alle da jeg søkte kjæreste via bloggen. 

For noen måneder siden møtte jeg verdens fineste gutt, mannen i mitt liv. Han gjorde at jeg faktisk ønsket å slå meg til ro for å si det sånn. Det er en følelse jeg aldri har kjent på tidligere, men han fikk den frem. Det er utrolig koselig og jeg er skikkelig lykkelig. 

Jeg vil foreløpig ikke dele noe mer om han. Både fordi han ikke ønsker å være en del av bloggen akkurat nå, og fordi jeg har fått erfare via min kjære roomie hva slags rykter som oppstår og hvordan folk vil ødelegge med en gang man er to kjente fjes som er sammen. Håper dere forstår <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

HAHA, som mange gjettet er dette en aprilsnarr og jeg er fortsatt evig singel <3

 

69 kommentarer

Siste innlegg