LUNSJ I SOHO

Heisann fra New York! Neida, men et lite sekund skulle man nesten tro det var der vi var. Sofie og jeg skulle bare ta en kjapp matbit og fordi vi allerede var på Oslo City foreslo Sofie at vi kunne teste spisestedet som ligger helt på toppen av senteret.

Jeg kan ikke fordra Oslo City og drar dit kun om jeg må, så det å sette meg ned og spise der var ikke akkurat noe jeg var veldig gira. Heldigvis var jeg såpass sulten og under et ganske stramt tidsskjema så jeg ble med opp en tur.

Gjett om jeg ble glad for det da vi kom frem! Dette stedet er skikkelig kult, men det er mer enn bare utseendet. De serverer supergod og sunn mat som chiapudding, raw food, salater g sandwicher i tillegg til å ha bakevarer og annet godt. Både Sofie og jeg bestilte oss hver vår avokado sandwich og den var over all forventning. På tallerkenen fikk vi også en liten skål med lime som vi kunne klemme over og oppskåret frukt som snacks! 

Jeg skal definitivt tilbake hit for her er det en meny jeg har veldig lyst til å teste ut mer av. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg