GIVEAWAY: PÅSKEEGG

AVSLUTTET, men lik gjerne Facebooksiden min for fremtidige konkurranser HER <3.

Jeg elsker påske og jeg elsker giveaways. Av den grunn vil jeg gjerne gjøre litt ekstra stas på en av dere lesere og dele ut et skikkelig kult påskeegg. Jeg løp rundt halve Oslo i går for å finne ting jeg kunne legge i egget. Resultatet ble ganske bra om jeg får si det selv. 

Alt dere trenger å gjøre er å like Facebooksiden min HER og legge igjen en kommentar på konkurranse-innlegget hvor du tagger 3-5 venner.

Påskeservietter / Colorista rosa hårfarge / Smash / Dorritos / Pringles / Melkesjokolade / To Kvikklunsj / To ansiktsmasker / Matt leppestift fra NYX / Contouring stick fra NYX / Solbrillesnor Triwa / To leppepomader / Hårstrikk / Mentos / Solkrem til solarium / Kortstokk / Neglelakkfjerner / To do liste / Blyanter i søte farger

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer

Siste innlegg