UKENS SPØRSMÅL / STUDIER, POLITIKK, FESTING, SELVTILLITT ++

Annonse – alle lenker er annonselenker BikBok + Nelly

JAKKE MONKI (LIGNENDE HER) / GRØNN BLAZER HER

Er du og Sofie like gamle?

Nei, Sofie er faktisk ett år yngre enn meg. Hvem skulle tro det? Haha, jeg føler stadig at hun er eldre enn meg.

Hvor mye må du betale i bot om du røper vinneren av PH?

Jeg tror ikke jeg har lov til å si det, haha, men det er snakk om ganske mange tusen.

Hvilken type jobb hadde dere på Island, og hvordan fikk dere den?

Jeg og en venninne jobbet på en gård. Det var så koselig. Vi gjorde alt fra å sortere egg, vaske og møkke stallen til å rake løv. Etter jobb dro vi alltid på en lang ridetur med hestene på gården. Helt fantastisk! Vi fikk jobben gjennom pappa som er derfra og kjenner han vi jobbet hos.

Hvor er den gule jakka fra?😄

Den er fra H&M!

JAKKE H&M / BUKSE BIKBOK / SOLBRILLER BIKBOK

Hei, jeg lurte på hvordan det går med deg og hvordan det er på studiene om dagen? Jeg har ikke sett at du har skrevet noe om det på en stund og lurte på om du kanskje ikke går lenger?

Det går fint, takk som spør <3. Jeg har gått fra to til ett emne da jeg ikke fant motivasjonen til begge. Nå skal jeg også starte med heltidsstudier til høsten, så det blir bra!

Har Sofie tatt HPV vaksinen? Superbra at du vaksinerer deg!

Ja, hun er i gang med den! Aller burde vaksinere seg <3

Hei! Hvordan går det med vaginismen? Er det blitt noe forbedring har du hatt sex i det siste?

Takk som spør! Det er mye bedre, men ikke så bra at jeg kan ha sex, nei. 

Hva mener du om Sylvi Listhaug, tror du Per Sandberg blir en god justisminister?

Jeg synes ikke noe om henne som politiker da vi er totalt uenige når det kommer til politisk ståsted, men hun er sikkert en hyggelig dame på privaten. Når det kommer til Per Sandberg så vet jeg ikke. Det får nesten tiden vise. Det er ikke akkurat “min regjering” som sitter nå for å si det slik.

Heei, er du sjalu på at Sofie og Ine er blitt så gode venner? Føler du deg utenfor?

Nei, jeg er ikke sjalu på det altså. Jeg synes det er kjempekoselig at de har funnet hverandre. Ine er helt nydelig!

KÅPE MANGO (LIGNENDE HER) / JAKKE ZARA (LIGNENDE HER)

Hva stemte du ved siste stortingsvalg?

Da stemte jeg SV <3 

Er du politisk aktiv i et politisk parti?

Nei, det er jeg ikke. 

Kan man ha med mobil inn i den tingen man ligger i når man tar solarium?

I solariet? Det skal man sikkert helst ikke, men jeg gjør det haha. 

Hvilken sesong av Paradise Hotel syntes du er best hittil? Dette årets sesong, eller din sesong? 🙂

For å være helt ærlig har jeg ikke sett mer enn to episoder av årets. Det går så sent og jeg har hatt fullt opp de siste ukene og lagt meg tidlig. Jeg får catche up i helgen. Såååå det blir litt vanskelig å svare på. 

Hvordan går det med magen din? Har den blitt bedre?

Takk som spør <3 Det går ikke bra i det hele tatt. Det blir bare verre og verre for å være ærlig og de to siste dagene har jeg hatt utrolig vondt. Jeg har måttet avlyse alt av planer og ikke orket å gjøre noe særlig. Det er skikkelig kjipt fordi jeg har fri og vil gjøre masse! Jeg blir så nedfor når sånt skjer, åh. Nå har jeg tatt enda flere tester og skal levere de hos legen på mandag. Jeg har også bestilt time hos gynekolog for å sjekke om det kan ha noe å gjøre med livmor, eggstokker eller underlivet generelt. Hadde ikke blitt overrasket om det var der problemet lå akkurat… 

Hvorfor drikker ikke du når de andre drikker?

Fordi jeg bare drikker når jeg vil drikke, haha. Neida, men jeg er ikke så glad i å feste. Jeg foretrekker å ta meg et par glass vin for kosens skyld og heller ta en fest innimellom. På torsdag var det hovedsakelig fordi jeg var dårlig og jeg la meg med en gang jeg kom hjem. 

Hvordan vil du beskrive livet ditt før og etter PH? 

Før bestod livet mitt av veldig mye jobb, studier og trening. Jeg var nesten aldri sosial og følte meg litt lost i min egen hverdag. Nå skjer det utrolig mye og selv om jeg føler at jeg er litt på samme sted har jeg mange flere muligheter! Jeg er også mye mer sosial og elsker å få brukt kreativiteten min hver eneste dag på denne bloggen. 

Har du tykt eller tynt hår?

Jeg har skikkelig tynt hår, det er så trist. 

Passer du ofte på Celine?

Ikke så mye nå mer, men jeg gjorde det mye da Sofie reiste masse. Jeg passer henne bare sånn en dag eller en helg innimellom, noe som er superkoselig. Jeg elsker å passer Celine når jeg har tid <3

Var du noen gang forelska i Kevin?

Nei, men jeg hadde crush på han! Det har jeg skrevet om HER.

Har du tips til de som sliter med dårlig selvtillit?

Uff, det var et vanskelig spørsmål. Det å slite med dårlig selvtillit er så fælt. Jeg har selv vært der i form av å være ganske usikker på meg selv. Ikke på kropp og utseendet, men på hvem jeg er. Det tok en stund, men etter hvert som jeg ble eldre ble jeg mer sikker på hvem jeg er uten at jeg vet hvordan det skjedde. Prøv å gi det tid og husk at det viktigste er at du er fornøyd med deg selv og at du er trygg på deg selv, ikke hva noen andre mener!

Er du gravid?

Nei, jeg bare sliter litt med mageproblemer om dagen så det ser ut som jeg er gravid. 

Hvem er den første du ringer når du er lei deg?

Det er enten Marte eller Sofie, noen ganger pappa  <3

KJOLE HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

17 kommentarer
    1. Du er en utrolig vakker og fin person!❤️Du er et kjempe fint forbilde! Jeg heier på deg hele veien❤️

    2. Ikke for å skremme deg , men har det slått deg i tanken om det kan være kreft som kanskje er årsaken til mageproblemene dine ?

    3. Så nettopp Paradise sesong 9 for første gang. Håper du er mindre fæl i virkeligheten. For du var faktisk sykt frekk og umoden og bøyde deg på alle andre i hele sesongen. Tihi

    4. anbefaler deg en kur med bio dophilus den sterkeste, jeg har slitt masse med magen. Fikk masse hjelp igjennom helsekosten:)

    5. Anonym: Det handler om livssituasjonen. NÃ¥ jobber jeg fem ganger i uka og har bloggen som fulltidsjobb og ville bare ta noen emner for Ã¥ ha mer Ã¥ gjøre. Det ene emnet var ikke som jeg sÃ¥ for meg og jeg fant det ikke interessant at all. Derfor valgte jeg Ã¥ helle legge alt fokus i det ene emnet og heller ta et studie jeg faktisk interesserer meg for fra høsten avâ??

    6. Mener Petter sa i en youtubevideo at om han røper vinneren får han 150 000 i bot så tror ikle det er så hemmelig, haha.

    7. Heihei!
      hvorfor mener du at alle burde ta HPVvaksinen? Er det ikke en tankevekker at det må gaaanske mange år til før forskningen faktisk kan finne virkningen av det, samt at legemiddelindustrien tjener milliarder på den kraftig økende bruk av vaksinen? Jeg selv har viruset, som 80% av seksuelt aktive andre kvinner, og finnes ingen konkret forskning som sier at vaksinen da vil ha en forebyggende funsksjon, desverre..

    8. Til den anonyme over her: Sprøyten er jo gratis om man er født i 92(?) og yngre, så de tjener jo ingenting på det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg