ALENE PÅ HARRY STYLES-KONSERT

God morgen og jeg holdt på å skrive god fredag, haha. Her har dere ei med full kontroll. Jeg går så i surr med dagene for tiden, men det er sikkert fordi jeg plutselig gjør å mye i ukedagene og det er litt uvant. Som for eksempel i går da jeg var på konsert med Harry Styles, the love of my life <3. 

Dette skjedde veldig spontant. Jeg hadde riktignok hatt lyst kjempelenge, men da billettene ble lagt ut hadde jeg egentlig planer om å ikke være i Norge på denne tiden. Nå ble jo de planene avlyst og det var lenge utsolgt for gode billetter.

For et par dager siden begynte det å strømme over på konsertsiden på Facebook og det var mange som ville selge gode billetter. Perfekt tenkte jeg, nå kan jeg dra! Problemet var at ingen ville bli med meg. Altså ingen! Jeg prøvde alt og alle, men de hadde enten planer eller så var de rett og slett ikke interessert.

Frustrert og desperat etter å se drømmemannen min i levende live nok en gang bestemte jeg meg for å dra alene. Jeg tok kontakt med en selger som i utgangspunktet solgte tre billetter og spurte om jeg kunne få kjøpe en. Det fikk jeg lov til og da var det bestemt, jeg skulle på Harry Styles konsert helt alene. Kult, jeg kan jo ta opp “Andrea tester singellivet” i kveldens spalte igjen. Da prøver vi dette, spennende. 

Heldigvis fikk jeg med meg Maria i siste øyeblikk og jeg fikk kjøpt enda en billett av samme person så det ble sitteplasser ved siden av hverandre! Wiii. Da var jeg så glad, haha. Det er greit at jeg hadde dratt alene om jeg måtte, men det er mye hyggeligere å gjøre slike ting sammen med andre. 

Konserten var så fantastisk! Herregud, for en fin fyr og ikke minst for en bra artist han er. Konserten var helt ærlig kjempebra, fan eller ei. Han synger utrolig bra, er skikkelig til stede, lager bra show og har en helt utrolig god kommunikasjon med publikum. Han er bare så søt. Åh jeg er helt forelska jeg. 

Det skjedde faktisk ganske mye gøy under konserten som dere kan se på snapen min andreasveinsdot! Han stoppet blant annet publikum fra å dra, haha. Søte, Harry. Nei, jeg får så crush hver gang jeg ser han at det er helt krise. Her gutter, her har dere noe å leve opp til! Finere mann er vanskelig å finne.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer
    1. Hadde du spurt Martine Lunde? Det tror jeg ikke siden dere er uvenner liksom😂 pågrunn av det på pH

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg