MØTE, SALG OG BLOGGJOBB

God morgen, mine fine lesere Jeg sitter godt plantet i favorittposisjonen. Det vil si at jeg sitter i sofaen med kaffekoppen på fanget og God morgen Norge på tv-skjermen. Ah, helt perfekt.

Solen har nettopp begynt å treffe de fargede bygningene jeg ser fra stuevinduet mitt og det ser ut til å bli en veldig fin dag. Merker dere hvor positiv jeg er for tiden? Haha, jeg tror helt ærlig det skyldes været i sammenheng med at jeg begynner å få en liten plan for livet mitt. Det er deilig!

Egentlig burde jeg vært på trening nå, men jeg har et lite problem. Dere har vel fått med dere mageproblemene mine? Vel, nå er plutselig forstoppelse en del av det og i et forsøk på å løse opp i problemet tok jeg et lite hjelpemiddel i går kveld som jeg fikk av legen. Det skulle egentlig gjøre at jeg måtte løpe på do da jeg våknet i dag tidlig, men det har ikke skjedd… Derfor tør jeg rett og slett ikke gå ut av huset i tilfelle det plutselig skjer ting og jeg ikke er i nærheten av et toalett, haha. Livet, folkens!

Jeg får ta det i kveld for jeg har faktisk en del ting å gjøre før jeg starter på jobb klokken fire i dag. Om et par timer skal jeg på et møte jeg gleder meg veldig til! Jeg skal selvfølgelig informere dere om hva det er når ting er på plass, noe jeg regner med vil skje allerede i dag. Før den tid må jeg få vasket håret mitt som går på dag tre nå og hive på meg litt sminke fordi rett etter møtet skal jeg møte Martine og ta litt bilder. Eller nesten rett etterpå.

Aller først skal jeg møte en hyggelig gutt som har handlet av meg på Tise, woho! Elsker å selge ting på Tise. Det er så fint at noen andre kan få bruk for ting som enten ikke passet meg helt eller som jeg rett og slett har gått lei. Følg meg der @andreasveinsdottir for å se om det er noe fint dere kunne tenkt dere

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer

Siste innlegg