12 TING DERE IKKE VET OM MEG

 Jeg har tatt både piano- og fiolintimer, men klarer ikke spille noen av delene den dag i dag. Jeg var ikke særlig god.

Da jeg var yngre ville jeg tatovere “Hakuna Matata”. Takk Gud for at det ikke skjedde.

Jeg blir aldri lei av Friends uansett hvor mye jeg ser på det.

Da jeg var liten surret jeg lillesøsteren min inn i dopapir fordi jeg ville at hun skulle se ut som en mumie. Jeg klipte også av henne den ene musefletten da vi skulle til fotografen, hehe wopsi. Noen som ville ha all oppmerksomheten under fotograferingen?

Jeg hadde fransk på ungdomsskolen og spansk på videregående. Til tross for gode karakterer klarer jeg ikke snakke verken fransk eller spansk i dag, så det var ganske bortkastet. 

Jeg har hatt piercing i navelen, men kroppen min støtte den fra seg. 

❤ Da jeg flyttet til Oslo og sluttet på studiet jeg startet på sa jeg ikke opp lånet/stipendet fra Lånekassen. Det medfører at jeg i dag har unødvendig mye studielån og i tillegg får jeg ikke mer før jeg tar 15 studiepoeng til hehe. #Life. Jeg var ganske håpløs på den tiden… 

Min første jobb var på McDonald’s hvor jeg ble i fire år. Det var skikkelig gøy fordi vi var så mange unge som jobbet sammen.

Jeg sier at jeg ikke liker julemat, men sannheten er at jeg verken har smakt pinnekjøtt eller ribbe. Det bare ser så nasty ut!

På min første jentetur til syden havnet jeg på sykehuset samme kveld som vi skulle reise hjem fordi jeg skled i baren og skadet ankelen min. Jeg ble hentet i ambulanse på barstreet, kjørt til sykehuset og måtte skrive meg selv ut for å rekke flyet til tross for at de ville ha meg der i tilfelle jeg måte operere. Det gikk heldigvis bra!

Jeg har aldri sendt et nakenbilde/intime bilder og det kommer heller aldri til å skje! Jeg er rett og slett livredd for at det skal kunne havne på nettet eller bli spredt rundt til masse mennesker. Derfor holder jeg meg på den sikre siden og unngår å sende slie bilder.

Husker dere Pysj Pop Baluba? Jeg og en venninne var med på hinderløypa i programmet og kom på delt førsteplass, haha.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

30 kommentarer
    1. Heei, vet du om det er noe nettside der man kan se paradise hotell når man er på ferie i andre land enn Norge?

    2. Hei! Jeg leser bloggen din fast hver dag, og liker den veldig godt! Synes du skriver fine innlegg og har supre bilder, men jeg er litt lei av at overskriftene til innleggene så vidt matcher innholdet.. Jeg mener du har en såpass fin blogg og gode innlegg at du ikke behøver å skrive såpass fjerne titler i forhold til hva hoveddelen av innlegget faktisk handler om.
      Klem fra fast leser 🙂

    3. Hvordan klarte du å jobbe på McDonald?s? Sånn med tanke på all maten, jeg hadde blitt tjukk om jeg hadde en sånn jobb haha fordi er så glad i maten

    4. Herreguuuud! Pysjpopbaluba!! Det har jeg HELT glemt av. Jeg husker jeg hadde sååå lyst å delta men i og med jeg bor i Ålesund så hadde det blitt en ganske lang tur! Haha men digga det helt sjuuukt!
      Angående friends – ENIG!!!
      Og angående spansk – same!! Kan ikke et eneste ord
      Og angående Lånekassen – vel, kjenner meg igjen der også.. huff haha

    5. Hei! Har også hatt piercing i navlen som kroppen støtet fra seg, og nå ser navlen min helt j*vlig ut.. Har du noen tips?:-)

    6. “Derfor holder jeg meg på den sikre siden og unngår å sende slike bilder”.
      Skal du være sikker så må du ikke ta bildene i utgangspunktet. Med mindre du har stålkontroll på skyløsningene som OneDrive/iCloud/etc. som mates inn på nye enheter så kan man fort havne i samme situasjon som en viss håndballspiller – Bildene blir tatt, tror de ligger trygt bevart, men uvedkommende fikk hentet dem ut.

    7. Litt misvisende overskrift, men greit innlegg uansett.
      God policy og ikke dele naken bilder nei for så få det delt videre uten samtykke, tror Nora Mørk er et svært uheldig eksempel på det og mange andre der ute.

    8. Åssen i huleste helvete klarer nettavisen lage en slik overskrift på forsiden:
      ANDREA SVEINSDOTTIR
      Livredd intime
      bilder skal bli
      spredd på nett
      Når det klart og tydelig kommer frem at hun aldri har tatt ett eneste bilde av seg selv naken og selvsagt aldri vil gjøre det.. Herregud for en idiotisk vinkling…
      Geir Bjerkland

    9. Haha det jeg ble mest sjokkert over var st du ikke har smakt på verken pinnekjøtt eller ribbe, dette nå være noe av det beste man får, i allefall pinnekjøtt<3 det er så godt med kålrabistappe til. Syns du skal prøve det neste jul jeg:D

    10. kjenner meg godt igjen når det kommer til fransk, hahahah. hadde også fransk på ungdomsskolen, og jeg husker ingenting, enda det er to år siden jeg gikk ut av 10. klasse, i juni hahah

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg