MØTE MED MIN STORE SKREKK

Annonse – annonselenker Nelly – sponset bukse

MANDAG. Mandagen starter med et brak! Dagen starter med trening, så skal jeg i et telefonmøte klokken 11. Etter det skal jeg til Nydalen for å fikse bryn og ordne litt igjen, noe som virkelig er på tide. Jeg klarer ikke tegne de opp for det er hår over alt på merkelig steder, haha. Når jeg først er i Nydalen skal jeg til Egmont som jeg blogger under. Vi skal gjøre noe spennende og etter hvert kommer Sofie også! Jeg gleder meg skikkelig til å avsløre hva vi skal gjøre <3.

TIRSDAG. Denne dagen skal jeg gjøre noe jeg synes er skikkelig skummelt. Jeg skal til tannlegen for første gang på alt for lenge. Jeg hater å dra til tannlegen, men nå må jeg faktisk. Jeg har en tann som gjør helt forferdelig vondt, men åååh som jeg gruer meg! Jeg håper det går fint og at jeg ikke besvimer av skrekk for jeg må nemlig stille på jobb noen timer senere.

ONSDAG. Onsdagen er helt planløs. Er det et ord? Haha. Vel, jeg skal på jobb da, men ikke noe utover det. 

TORSDAG. Jeg har vært så lur å booket osteopati-time klokken åtte på morgenen… Hehe. Nei, det er faktisk jeg som ba om å få det så tidlig, selv om jeg angrer bittelitt hver gang. Det er greit å starte dagen tidlig og da rekker jeg en treningsøkt mellom behandlingen og jobb!

FREDAG. Ååååh, jeg gleder meg skikkelig mye til fredag! Etter jobb skal jeg nemlig møte de gamle jobbjentene igjen! De er verdens herligste og det er alt for lenge siden vi har sett hverandre, så det blir superkoselig. 


Lignende jakke HER / Topp HER / Bukse Kouture (sponset) / Sko HER / Solbriller Manillusion

LØRDAG. Altså denne uken jobber jeg så mye, så det er nok en jobbdag. Det er koselig det da! Like etterpå skal jeg faktisk møte jobbjentene nok en gang, haha. Når vi først møtes så møtes vi et par ganger på en helg da!

SØNDAG. Hvis jeg drar ut på lørdag kommer jeg antakeligvis til å ligge å dø, men hvis ikke skal jeg gå en lang tur og ha en superproduktiv dag!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg