MITT FASTE LØRDAGSDILEMMA

Annonse – alle lenker er annonselenker Nelly + BikBok

PSSST. NÅ FÅR DU 20% PÅ NELLY VED Å BRUKE KODEN MADNESS.

TRYKK HER FOR Å HANDLE!

KJOLE NELLY / BUKSE BIKBOK / JAKKE MANGO (LIGNENDE HER) SKO / REEBOK / VESKE EBAY

Ahh, nå er jeg så avslappet! Jeg sitter nydusjet i sofaen med koseklær og drikker Pepsi med Kevin og Sofie ved siden av meg.

Planen i dag var egentlig å dra i Kollen som resten av Oslo, men så ble det jobbhelg på meg i stede. Selv om det så sykt koselig ut på alles sosiale medier kjente jeg at det var helt okei å ha en rolig dag med fine kollegaer. Det ble til og med en liten tur i byen etterpå og jeg fikk med meg en så fin olajakke hjem! Den skal jeg vise dere senere, muligens når det blir litt varmere og den kan brukes uten å fryse ihjel. 

Jeg har slitt lenge med om jeg skal være med ut eller ikke. Et kjent lørdagsdilemma for min del. Hele gjengen her skal ut, så det frister ganske mye. Valget er enda ikke tatt og jeg har rett og slett bestemt meg for å ta det som det kommer. Akkurat nå skal jeg bare sitter her og kose meg litt.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Nydelig kjole til deg! <3 Synes selv det er godt med rolige lørdager ass, spesielt når jeg våkner dagen derpå frisk som en fisk og kan ha to deilige dager på rad i stedet for bare én. Men så vil man jo være sosial! Hahaha, ja, kjenner meg igjen for å si det sånn.

    2. Hvis du kjøper en tannbørste(billig) og dypper den i klor og vasker skoene, så blir de nesten like rene som de var når du kjøpte dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg