MINE VERSTE EGENSKAPER

Nå har jeg gått i meg selv og vært ganske så selvkritisk. Jeg synes det er viktig å gjøre fra tid til annen for å tenke litt over hvordan man er som menneske og hvordan man oppfattes av verden rundt seg. Jeg har noen egenskaper jeg virkelig jobber med som ikke akkurat er mine beste. Jeg synes det er gøy at dere får bli skikkelig kjent med meg og alle mine sider. Derfor har jeg skrevet ned en liten liste over mine aller verste egenskaper.

Dårlig på å skjule hva jeg føler. Hvis jeg misliker noe så er jeg dessverre ikke så god på å skjule det. Det er ikke alltid det bør skjules, men noen ganger kan vi vel alle være enige om at en liten hvit løgn er den beste løsningen. Dessverre er jeg ekstremt dårlig på akkurat det der.

Snakker på en bitchy måte. Dette tar jeg meg selv i hele tiden! Jeg hater det, men jeg snakker uten å tenke og ofte kommer det ut mye hardere enn hva jeg egentlig mener. Jeg høres rett og slett ut som en skikkelig bitch. Hvis jeg er litt kritisk høres det ut som om jeg hater hele greia. Det er skikkelig ekkelt og jeg prøver virkelig å skjerpe meg. Det verste jeg vet i verden er bitchy og frekke mennesker, så at jeg faktisk høres slik stadig plager meg. 

Brutalt ærlig. Vel… Nå er vi litt inne på det med å snakke uten å tenke igjen, samtidig som jeg ikke gidder å ta meg bryet med å dekke over hva jeg egentlig mener. Noen ganger kan jeg være brutalt ærlig og det hadde nok vært bedre å si det på en pen måte eller rett og slett ikke si noen ting. 

Til tider sutrete. Jeg er litt for glad i å klage og det er egentlig bare irriterende for alle rundt meg. 

En mester på å dra meg selv ned. Dette punktet hater jeg virkelig. Jeg er ekstremt god på å dra meg selv ned i gjørma. Hvis jeg får komplimenter hender det jeg tenker “du mener det egentlig ikke” eller hvis ting går litt dårlig tenker jeg tanker som “jeg fortjener det ikke uansett” og “jeg er ikke god nok”. Dette er ikke bra!!!! Så her skal jeg virkelig jobbe med meg selv og heller dra meg selv opp enn ned. 

Kort lunte. Det skal ikke så alt for mye til for å fyre meg opp så tålmodighet er noe jeg virkelig trenger å øve meg på i visse settinger. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg