ET NYTT FAVORITTPAR

Da Sofie og jeg endelig utforsket nabolaget vårt ordentlig kom vi over Manillusion, en liten og crazy butikk i Markveien på Løkka. Det var der jeg tilfeldigvis fant akkurat den samme kjolen jeg brukte på innspillingen av promoen til Paradise da jeg var med! Hvor tilfeldig er ikke det? Vi snakker akkurat den kjolen som satt klistret til min kropp i Mexico. Det var så moro. 

De hadde masse kult der, men jeg falt helt pladask for disse solbrillene! Er de ikke kule? De går til det aller meste til tross for at de har et ganske unikt utseende. Jeg er helt forelska jeg og nå gleder jeg meg ekstra mye til vår og sommer så jeg kan bruke disse hver eneste dag. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Så fin du er, Andrea<33 Du er alltid så pen😘Drit i de som alltid skal kommentere og pirke på hver minste detalj du fremlegger i et blogginlegg🌵De velger selv å lese bloggen din😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg