NOE DERE IKKE VET

God morgen, verdens beste lesere! Ah, endelig søndag. Dette er virkelig den aller beste dagen i løpet av hele uken. Det meste er stengt, jeg har alltid fri og det er aldri noe jeg gjøre. Nå har jeg litt småting jeg burde gjøre, men det er ingen hast. 

I går ble jeg tvunget med ut av Sofie, Isabelle og Anne Brith. Jeg hadde virkelig ikke lyst, men så kommer Sofie innom jobben og overrasker meg med vin for så å fortelle at hun har handlet inn alt til å lage pizza til jeg kommer hjem. Hun kom til og med innom enda en gang med pakket treningsbag og et lite mellommåltid så jeg skulle spare tid mellom jobb og trening. Hun ville virkelig være med ut, så etter mye om og men ble jeg med til slutt. Det var liksom det minste jeg kunne gjøre. 

Jeg tror ikke dere vet hvor snill og god Sofie faktisk er! Hun hadde handlet inn og laget hjemmelaget pizza, kjøpt inn favorittgodteriet mitt, alkohol til meg og gjort alt klart til en perfekt kveld. Jeg er virkelig så takknemlig. 

I går var det faktisk akkurat ett år siden vi var ute sammen for første gang. Det passet jo perfekt å feire det med en reuinion! Det var sååå koselig og jeg håper virkelig vi fortsetter å møtes.

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer
    1. Tips til innlegg: kan du ha sånn: gjennom min mobil hvor vi ser siste mld, bakgrunn, siste samtale, spillene dine, bestevennlista de på Snapchat? Jeg vet ikke om Sofie har hatt d, men Martine Lunde har ihvertfall d. Skjønner hvis d blir for personlig💓Elsker bloggen din

    2. Synes du er så fantastisk. Liker så godt at du tar dine egne veier og lever AKKURAT det livet du vil❤️ Jeg elsker dere bloggere og jeg synes det er tøft av deg å ta den egen vei med studie samt som du har andre jobber! Du viser at du virkelig står på. Takk for inspirasjon, takk for at du finnes, takk for at du har blogg og takk for at du er du!
      Ha en fin søndag videre😘

    3. Emma: Wow, dette var en skikkelig hyggelig kommentar 😀 Tusen takk for denne utrolig koselige tilbakemeldingen, Emma <3 Det betyr utrolig mye! Åh, blir rørt jeg. Håper du også får en kjempefin søndag 😀

    4. Du er meg en flott kvinne! Jeg beundrer måten du redigerer bildene dine på, så flotte og “lette” å se på. Dersom du bruker appen VCSO, kunne du fortalt meg hvilken filtre du foretrekker? stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg