SERIETIPS: UNGE LOVENDE

God morgen og god søndag! Enten du er fyllesyk eller ei så er søndagen en typisk film- og seriedag. Jeg har halvveis startet en fast spalte på søndagen som inneholder enten et eller flere film- og serietips. I dag deler jeg faktisk en norsk serie som jeg virkelig anbefaler dere å se, enten i kveld etter søndagsturen eller mens du ligger og er dårlig i senga. 

Dette er den beste norske serien ever (i hvert fall nesten). Jeg ble tipset av bestevenninnen min da den første sesongen ble lagt ut på NRKTV og endte opp med å se hele sesongen på en kveld. Jeg satt faktisk oppe til klokken to på natten og da roomien min kom hjem så vi alt en gang til. Den er så bra!

Nå har sesong tre kommet og ut ifra anmeldelser vil den bli minst like bra, om ikke bedre enn de to første. Jeg elsket begge de to første så gjett om jeg gleder meg til fortsettelsen! 

Serien handler om tre venninner som bor i Oslo og prøve å oppfylle drømmene sine og finne sin plass i verden. Det er så utrolig lett å relatere til, noe som gjør det ekte og sinnssykt bra. Det er nesten så det er en slags SKAM for oss som er litt eldre og er på det stadiet hvor vi må finne ut av livet. 

Karriere, kjærlighet og vennskap. Kollektiv, avslag, tilbud og dilemmaer. Alt de opplever er noe jeg eller noen jeg kjenner har opplevd i en eller annen form. Hvis du ikke vet hva du skal bruke søndagen din på anbefaler jeg deg en tur inn på NRKTV og se alt fra sesong 1 til den episoden av sesong tre som har kommet ut nå..

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer
    1. Vil anbefale deg å se nesten voksen 🙂 den går også på NRK. Tror hele første sesongen ligger ute på NRK.no 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg