VI ER ALDRI SOSIALE MED HVERANDRE

God lørdag, fininger! Nå har jeg akkurat kommet inn i varmen etter en god stund ute på vandring sammen med Sofie. Vi beveget oss motsatt vei av hva vi pleier og endte opp på Grünerløkka. Det er jo skikkelig hyggelig der og så mange butikker, caféer og spisesteder med et unikt preg som man ikke finner over alt. Det er alltid gøy!

Vi startet på Ryes som ligger på Olaf Ryes plass. Det var en skikkelig søt café/bar/restaurant, jeg vet egentlig ikke helt hva det er. Det så i hvert fall ut som at stedet var tatt rett ut av en gammel amerikansk film. Jeg følte seriøst at jeg var med i Grease ellernoe. Så kult!

Ingen av oss var egentlig sultne så vi bestemte oss for å ta en milkshake hver og dele litt popcorn. Seriøst, den shaken! Ah, jeg tok sjokoladesmak og Sofie tok Oreo. De var skikkelig gode og anbefales på det sterkeste om dere tar turen hit.

Stedet er forresten veldig bildevennlig (hehe). Vi endte opp med å ta bilder i sikkert 20 minutter før vi la fra oss telefoner og kamera for å konversere litt. 

Det som er greia med Sofie og meg er at vi nesten aldri sosialiseres. Vi bor sammen, jobber mye sammen, lufter Celine og tilbringer jo mye tid sammen. Allikevel er det sjelden vi faktisk gjør noe sosialt utenom dette. Derfor har vi bestemt oss for å bli flinkere til å gå ut av leiligheten og gjøre morsomme ting sammen.

Like etter at vi kom hjem fra Mexico bodde Sofie omtrent hos meg og vi fartet rundt på café, spiste ute, dro på kino, gikk turer og festet. Nå har vi bare grodd fast hjemme i leiligheten og det er ikke så kult. Vi må nyte tiden her frem til sommeren kommer og ting blir annerledes.

Nå er Sofie i gang med vaskingen så jeg burde vel legge fra meg Macen og hjelpe til litt. Vi får nemlig snart besøk før vi skal lage middag og ha kosekveld her hjemme med taco (sjokkert?), godis og film. En perfekt lørdag!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer

Siste innlegg