TIDENES INNKJØP I UKENS HANDEL

Onsdag. Nå er vi halvveis til helgen, folkens. Hold ut! 

I går var det endelig lønningsdag for meg. De siste tolv dagene har jeg seriøst vært så blakk som jeg ikke før kan huske å ha vært. Vi snakker tomme kjøkkenskap og helt krise. Heldigvis er det over og jeg feiret med tidenes innkjøp i ukens handel i går. Jeg handlet inn for nesten 800 kroner, så nå har jeg forhåpentligvis mat i lang tid fremover. 

Er ikke dette et herlig syn?

Jeg planla middagene for uken i forkant så jeg handlet inn alt jeg trengte til det. I løpet av uka skal jeg spise både salat, indisk, taco og fisk. Nam, nam! Mange av ingrediensene jeg skal bruke til det skal jeg også bruke til middagene jeg skal ha neste uke. Jeg fant ut at det var lurt å tenke litt lenger frem i tid. 

Så ble det en del ting som varer ganske lenge. Litt hermetikk, syltetøy og pesto som skal brukes i flere av rettene og også holder leeeenge. 


Masse frukt og grønt! Jeg har savnet eple liksom. Da vet du at du er fattig, haha. 

Så er det den tiden i måneden igjen, i tillegg var vi nesten tomme for dopapir hehe. Så det ble litt slikt også!

Jeg var først på Coop Extra og handlet det meste, men så kom jeg på at jeg trengte tamponger (og den vegetardeigen som er den eneste jeg faktisk liker) og gikk ut igjen for å dra på Kiwi. Jeg handler alltid tamponger på Kiwi for der har de det fordelskortet så man får hver 5. (tror jeg, kanskje hver 3.) tampongpakke, bindpakke osv. gratis! Genialt. 

Slik så altså kjøleskapshyllen min ut før jeg handlet. Det er den med Vita Hjertego’ og Philadelphia, haha. Så trist.

Nå har heldigvis alt derre fått plass så jeg kan spise masse god mat fremover <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer
    1. Har ikke du en sparekonto du kan ta fra om du ikke har til mat eller prøver du å leve kun fra lønn til lønn så du slipper å ta derfra? 🙂

    2. Det er hver 4, hilsen liten kiwi girl. Du burde også få deg trumf, 15% på frukt og grønt + du sparer vel 1% på andre hverdagslige ting. Du bare legger inn bankkortet også sparer du uten å tenke på det engang 😁 lite tips bare, sånn for fattig studenter. Plutselig har du spart opp lommepenger til å gjøre noe ekstra gøy i hverdagen.

    3. Hallå du måste ju köpa tampongerna på rema 1000, 32st för 8kr, det blir inte billigare än så!😊

    4. I utlandet får man ofte kjøpt store tampong pakker billig. Altså kanskje 90 tamponger i en boks. Husker ikke eksakt. F.eks tsjekkia.

    5. Hei, liker bloggen din❤️Jeg lurte på om du kunne ha et innlegg hvor forteller oss din meny for ukas middag for hele uka? Hvordan middagsmenyen din ser ut i en uke? Jeg bor på hybel selv og kunne trenge litt nye tips

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg