EN SKUFFENDE OPPLEVELSE

God morgen, alle fyllesyke og ikke fyllesyke mennesker. På søndager føler jeg at Norges befolkning deles inn i to kategorier, haha. Jeg tilhører heldigvis den siste kategorien i dag og egentlig de aller fleste helger (husker ikke sist jeg var ute en gang).

Min lørdagskveld ble nemlig brukt på kino med Pepsi Max og venninner i stede for på byen med vonde sko, irriterende mennesker og shots. 


Såpass fornøyd med popcorn-bøtta jeg endte opp med å sette tilbake etter disse bildene, haha. Fant ut at jeg klarer meg like fint på kino uten å spise på automatikk gjennom hele filmen uten å egentlig smake noe som helst (er forkjøla).

Vi skulle selvfølgelig se den siste Fifty Shades-filmen. For å være ærlig så er jeg ikke stor fan av filmene, men jeg synes de to første har vært ganske greie. Når jeg først har sett de må jeg jo få med meg den siste, til tross for at den har blitt slaktet av alle anmeldere. 

Jeg gikk inn med en litt lunken innstilling og den ble ikke akkurat bedre jo lenger ut i filmen jeg kom. De første 15 minuttene var helt ok, men etter det ble det bare tragisk. Altså jeg føler at de bare har satt sammen forskjellige klipp fra forskjellige filmer og prøvd å lage en slags sammenheng. Det hele virker som en parodi på en miks av romantiske komedier og skrekkfilmer. Jeg satt bare og tenkte “er dette seriøst?”. 

Twilight-vibes og kleinhet til TUSEN! Dette er faktisk en av de verste filmene jeg har sett i hele mitt liv. Handlingen vekket følelser én (1!!!!!) gang i løpet av hele filmen og det hadde ikke noe å gjøre med Anastasia og Christian en gang. Nei, herregud. Spar pengene deres eller gå og se en ekte film. Dette var bare skikkelig skuffende. 

Det som er fantastisk med kinoen i Vika er at man kan drikke vin! Det er jo så koselig. Jeg har ikke vært i form i det siste og turte ikke innta alkohol, men de andre koste seg litt med det da.

Jeg tenker at dette er en perfekt kino å dra på om man skal på date! Da kan man dele en liten flaske vin til filmen, så utrolig koselig. Sånn i teorien kan man faktisk ta vorset i kinosalen om man ikke klarer å bestemme seg for kino eller vors en lørdag. Så mange muligheter.


Martine dokumenterte at jeg tar selfies i kinosalen, sååå da må jeg jo poste det. Megx2 liksom. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

17 kommentarer
    1. Takk for dønn ærlig anmeldelse, da tror jeg ikke at jeg gidder å sjekke den ut.
      Helt rått! Vin på kino! Flink som tar vare på helsa da^^
      Ha en fin dag<3

    2. Dette er ikke noe personlig, er jeg synes det er bra at du er så ærlig om hva du synes om filmen, men jeg er så uenig som man kan få blitt. Jeg personlig syns dette er den beste av de tre, og ble faktisk positivt overrasket. Skriver bare dette så jeg kan vise at den falt i smak for noen, ikke for å rakke ned på deg på noen som helst måte, deg har jeg stor respekt for.🙌🏻

    3. Popcorn er jo høydepunktet med kino, er popcornet jeg alltid gleder meg til haha uansett hvordan form jeg er i

    4. Er ikke akkurat sjokkert! Jeg har lest bøkene, og synes også disse var veldig dårlig skrevet. Det finnes så mange andre bøker og filmer som er så mye bedre! Skjønner ikke helt oppstyret rundt denne serien. Jeg syns også det er litt drøyt at så mange forelsker seg i denne Christian Grey, som åpenbart har problemer. Hadde han vært fattig og ikke rik, så hadde det vært en helt annen historie. Jeg kommer til å få mye hat nå, men jeg syns bare ikke det er sunt å romantisere et slikt type forhold. Det nærmer seg mer mot romantisering av vold for min del, noe som er litt i det drøyeste laget.

    5. Anonym: Jeg er faktisk helt enig med deg! Halve filmen satt jeg med øyenbrynene hevet og panna rynket fordi jeg var smått sjokkert over oppførselen hans. Å skulle kontrollere kjæresten sin på den måten han gjør i hverdagen er sykt kvalmt og overhodet ikke romantisk i mine øyne.

    6. Jeg synes ikke filmen er noe særlig bra. Altså jeg synes 2ern var litt bedre
      Liker ikke oppførselen han og ville aldri kunne hatt en sånn kjæreste.
      Ekkelt synes nå jeg.

    7. Åj ! Syntes du det 🙂 jeg likte den siste filmen utrolig bra jeg 😀 ble kjempe fornøyd ! Men hørt mange tenker det samme som deg 🙂 så er vel noe enten eller med den siste filmen 🙂

    8. Har hørt både positive og negative tilbakemeldinger ang filmen. Det kommer helt at på hvilke type filmer man liker.
      Jeg og mine venninner digget filmen, spennende, romantikk, drama osv osv 😊 dem som ønsker å se den og har likt det to første filmene, bør ta seg turen å se nr 3 også 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg