BLENDET AV SPONS

I dag ble årets Paradise-deltagere sluppet og det får meg til å mimre tilbake. For et år siden var jeg dem og mye har skjedd siden den gang. Det er helt sykt å se tilbake på tiden like etter Mexico.

“Angrer du på noe?” Nei, egentlig ikke. Ikke annet enn at jeg levde i en boble av luksus når det kommer til å kunne sette på vipper, forme bryn, få extension og falske negler. Jeg ville ha alt og jeg fikk alt. 

Nå sitter jeg her, litt under ett år senere og er så godt som naturlig. Det eneste som er igjen er negler og de vet jeg ikke helt hvor lenge jeg kommer til å fortsette med. Jeg fikk en trang til å fjerne alt det ekstra. Ta det bort. Jeg ville være meg igjen og på et tidspunkt kunne jeg ikke se meg selv i speilet. Jeg fant ikke meg. Jeg så en jente full av ekstra, men ikke meg.

Det er gøy å ha prøvd og jeg sier ikke at jeg aldri skal gjøre noe av det igjen, men jeg må innrømme at akkurat nå er det godt å bare være meg. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

22 kommentarer

Siste innlegg