ROOMSERVICE & SPA

God morgen fra Kaunas! Vi er her fortsatt. En dag igjen før vi flyr hjem til Oslo. Gårsdagen var så fin og ganske morsom. Vi har vlogget masse til dere. Altså, det blir en så bra vlogg, gled dere. Jeg skal ikke avsløre mer før dere faktisk får se det på film. 

Nå har vi spist hotellfrokost på rommet. Vi bestemte oss for å bestille roomservice og det var helt sykt digg. Litauere kan mat, det skal de ha.

Planen for dagen er en rolig start så skal vi ut og se litt mer i byen før vi har time for massasje klokken tre. Det gleder jeg meg virkelig til fordi det er skikkelig etterlengtet. Spaet ligger på et kjøpesenter så det blir nok også en liten tur i noen butikker før vi har nok en middagsreservasjon klokken seks. Vi reiser hjem i natt så denne gangen blir det middag på hotellet!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer
    1. Du burde stoppe å spise så usundt og begynne å trene. Man kan se at du er overvektig og det er ikke bra.

    2. Anonym: HAHAHA, dette er det dummeste jeg har hørt på lenge. Jeg er overhodet ikke overvektig og når det er sagt så trener jeg flere ganger i uken og har et normalt sunt kosthold når jeg ikke er på weekendtur og koser meg gløgg med pannekaker til frokost <3 Btw, så ser jeg ip-adresser og at du tar deg bryet med å kommentere min vekt og slanking to forskjellige innlegg i et forsøk på å fremstå som to forskjellige personer er bare trist. Jobb med deg selv i stede for å forsøke å dra andre ned 😉 Dere lurer på hvorfor bloggere endrer seg? Vel, det er på grunn av mennesker som deg!

    3. Til deg som skrev at Andrea har et usunt kosthold og at hun burde trene. Hun trener jo nesten hver dag og det virker som om hun spiser variert og masse sunt. Hun ser ikke overvektig ut i det hele tatt. Hun har en flott kropp hun burde være stolt av. Nå når hun er på jentetur burde det være lov å spise litt annen mat og kose seg!
      Skjønner meg ikke på den kommentaren.
      Du er flott Andrea!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg