SYKT RAR FAKTA OM MEG

Heisann, dere! I dag er jeg på jobb hele dagen og derfor er det forhåndsskrevet. Jeg merker så stor forskjell på dager hvor jeg kan være på nesten hele tiden og de dagene jeg kun får oppdatert og vært aktiv i noen timer før og etter jobb. Det er så kjipt, men sånn er det. Hold ut, neste uke venter det mye spennende!

Nå over til et litt morsomt innlegg. Jeg får stadig høre hvor rar jeg er og det stemmer ganske bra. Jeg er superrar, men det er bare moro! Tenk så kjedelig å være helt normal da, dere. Nå skal jeg dele litt fakta om meg som er sykt rar. I hvert fall så er det aller meste sykt rart, hehe. Enjoy!

❤ Jeg takler ikke å se videoer eller bilder av rått kjøtt. Blææææh, særlig ikke om noen spiser det. Jeg SPYR liksom. Det er så ekkelt, æsj nå får jeg bilder av det opp i hodet mitt fordi jeg skriver om det og måtte slutte å spise maten jeg har her, haha. Nei, det er noe med kjøtt som er så utrolig ekkelt.

❤ Hvor ryddig det er på rommet mitt gjenspeiler ofte hvordan jeg har det inne i meg. Hvis det er kaos i meg blir det kaos på rommet og omvendt.

❤ Da jeg var liten hadde jeg en kosebamse som het Lille-Sara. Hun var oppkalt etter den ekte hunden vår, Sara og derfor måtte hun hete Lille-Sara sånn at ikke begge kom når jeg ropte på Sara (hehehehe). Hun var sååå søt og en gang klipte jeg henne og var helt sikker på at pelsen skulle gro ut igjen. Det skjedde selvfølgelig aldri fordi hun var laget av stoff :///. 

❤ Jeg spiser nesten aldri middag. Det er kjedelig og jeg synes ikke det er såååå godt liksom. Ofte blir det havregryn, lomper eller noe sånt i stede fordi jeg rett og slett ikke gidder. Jeg er mye mer glad i frokost og lunsj. 

❤ Jeg har crush på typ halve det norske herrelandslaget i håndball. Her om dagen satt jeg og så på videoer av de på Youtube, herregud. Stalker #1. I tillegg følger jeg de på snap da, så ja. Litt creepy, men er egentlig bare koselig ment. Jeg elsker dere, klem. 

❤ En gang var jeg på byen, kjøpte med meg en Ben&Jerry’s is hjem (min date for kvelden), satt den p åstuebordet og sovnet. Da jeg våknet noen timer senere, fortsatt full åpnet jeg den og skulle spise. Da jeg oppdaget at hele isen var smeltet så DRAKK jeg den. Æsjjjj, hvor ekkelt er ikke det? Dette var den boksen med myk karamellkjerne så jeg våknet opp dagen etterpå med vage minner av dette og holdt på å få hele boksen i retur. Så kvalmt.

❤ Jeg må stå til venstre for andre på møllene på treningssenteret. Hvis ikke blir det helt kaos i hodet mitt, hehe. Jeg blir så ukonsentrert og klarer ikke prestere like godt. 

❤ Når vi først er inne på treningssenteret, tvangstanker og møller så må tiden telle oppover, ikke nedover. Det er sykt irriterende. 

❤ Jeg hater å drikke meg full. Det er skikkelig ekkelt og jeg synes det er ubehagelig hvor lite kontroll jeg får over meg selv når alkoholen tar overhånd. Kosedrikke er mer min greie. 

❤ Jeg er dødsallergisk mot peanøtter, bokstavelig talt. 

❤ Når jeg er på byen i hæler har jeg en tendens til å ta av disse før jeg skal gå hjem, eller allerede inne på utestedet. Jeg kan finne på å gå rundt barbeint inne på utestedet med skoene i hånda. Heisann glasskår. Etterpå går jeg selvfølgelig hjem på samme måte, barbeint med skoa i hånda. Av den grunn våkner jeg ofte opp med veldig såre føtter dagen derpå. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

30 kommentarer

Siste innlegg