HELGENS HANDEL

Nå er det ett stykk dødssliten jente som sitter og skriver til dere her. Jeg har hatt det som føles ut som verdens lengste dagog det varså vidt jeg klarte å holde øynene oppe den siste timen på jobb. Jeg har vært på farten siden i dagtidlig og ikke fått satt meg ordentlig ned før nå. Herregud, så deilig det er!

Planen var å lage taco, men det tar for langt tid. Jeg er skrubbsulten, så det blir masse grønnsaker og en fiskeburger jeg ikke har prøvd før. Spennende! Jeg kjøpte den i dag sammen med alt det digge dere ser under her. Helgens handel blir vel dette da, selv om det kommer til å holde langt ut i neste uke. 

Jeg har også begynt å bruke litt vitaminer ettersom jeg er mye trøtt så kan det være mangel på både det ene og det andre. Magnesium tar je gfordi jeg er så mye stressa og sover dårlig, noe dette kan være med på å hjelpe. 

Jeg kjøpte to pakker av den yoghurten fordi de går unna! De er supergode, nam nam. I tillegg spiser både Martine og jeg de så da er det greit å ha litt ekstra på lager. 

Masse frukt og grønt jeg kan snackse på om jeg får lyst på noe søtt i en ukedag. I helgen kan jeg selvfølgelig kose meg med noe litt mer søtt enn dette.

Det er denne jeg skal smake nå! Kjempespent. 

Som dere ser har jeg ikke kjøpt noe snacks og det er fordi jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe godteri kun fordi det er helg. Jeg kjøper det heller hvis jeg faktisk har lyst på det i helgen. Det er så unødvendig å proppe i seg sjokolade bare for å gjøre det. Antakeligvis blir det en smågodtpose i morgen, men jeg skal aldri si aldri. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg