ENDELIG GJØR REGJERINGEN NOE FORNUFTIG

Der er ingen hemmelighet at jeg ikke ønsket den regjeringen som nå sitter og skal styre landet vårt. Jeg er uenig i mye, men i går ble jeg så overrasket at jeg nesten ikke trodde det jeg leste.

Da jeg scrollet nedover Instagram mens bussen fra Larvik kjørte inn i Oslo sentrum bråstoppet jeg på et bilde NOAH hadde lagt ut. “Pelsdyrnæringen avskaffes”. WHAT? Jeg ble så glad og så overrasket at jeg ikke visste hva jeg skulle ta meg til. Det er helt fantastisk! Som NOAH selv sier så har de kjempet i 28 år. De har sloss for dyrene som ikke har kunnet snakke for seg selv lenger enn jeg har vært til stede her på jorden og ENDELIG har de fått gjennomslag. 

I oktober gikk jeg i fakkeltoget mot pels her i Oslo sammen så utrolig mange andre flotte mennesker som ønsket et forbud mot denne næringen. Hvem hadde trodd at det skulle bli siste gang vi måtte gå i tog for pelsdyrene? Det er så utrolig bra!

“Regjeringen vil foreta en styrt avvikling av pelsdyrnæringen innen 2025”. Det er veldig lenge til, men nå er det i hvert fall i gang og forhåpentligvis blir denne groteske næringen avskaffet lenge før 2025. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. UTEN TVIL forrige ukes høydepunkt og en dag jeg aldri glemmer! Ble så satt ut, trodde ikke hva jeg leste og tårene rant. En lang kamp føltes plutselig over, jeg skalv. Det var et ekstremt spesielt øyeblikk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg