BLOGGER MED BUKSA ÅPEN PÅ CAFE

I går var Stina og jeg på Hungry Heart café her i Larvik for å spise lunsj. Det var SÅ koselig, virkelig! Vi har bare møttes et par ganger før, men skravla gikk i ett og vi hadde ganske så mye å snakke om. Alle bildene er forresten lånt fra Stina sin blogg 

Som jeg sa på snap i går (andreasveinsdot, add meg gjerne) så skjedde det noe som er litt kleint, men litt morsomt. Jeg skulle en tur på toalettet, men da jeg kom inn døren og skulle ta av buksa satt glidelåsen fast. Etter å ha stått der inne en stund og prøvd å få den av ga jeg opp og gikk ut til Stina igjen. Jeg bare “ehm, jeg får ikke av meg buksa, hehe glidelåsen har satt seg fast”. Haha, herregud.

Det viste seg at Stina faktisk hadde pinsett i veska, så jeg satt meg på stolen ved siden av henne med buksa halvveis åpen og lot henne prøve å pirke den opp. Jeg dør av hele situasjonen, det må ha vært et morsomt syn for resten av café-gjestene.


Altså, har dere sett en så fotogen jente noen gang? NYDELIG!

Dessverre gikk det ikke, så jeg ble sittende med glidelåsen halvveis åpen til jeg kom hjem og måtte KLIPPE OPP buska! Herregud, så trist. Det er favorittbuksen min som jeg bruker hele tiden, men da er det bare å dra tilbake til butikken altså. Det er faktisk andre gang jeg reklamerer for den av samme grunn. Så trist, men men. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer
    1. Må forresten bare tilrettelegge at jeg synes du er utrolig dyktig og oppegående og et fint eksempel for kvinner og jenter + at det spennende å følge med på hele Vaginisme-situasjonen. Vil bare høre din side av saken 🙂

    2. Må legge igjen min andre kommentar. Du burde ligge på topp! Du kler deg ikke i bikini og viser deg frem. Du har eldre lesere enn dine venninner lengre opp vil jeg tro. Du skriver bra, er målrettet og har variert innhold. Tommel opp. Stå på!

    3. Vil bare si at jeg virkelig liker bloggen din og at det er deilig å se en blogger som ikke bare legger ut bilder av kroppen sin.
      Foresten elsker jeg toppen du har på deg på disse bildene. Kan jeg spørre hvor den er fra? <33

    4. Jeg er virkelig ikke en person som legger igjen kommentarer på blogginnlegg, men nå må jeh bare! Jeg ville bare si at du ser helt strålende ut her!! Har alltid syntes du har sett bra ut, men det bare stråler av deg, det er det eneste ordet jeg kommer på som passer best. Du ser så glad ut, og gir en god følelse til iallefall meg når jeg ser det. Også har vi smilet ditt da, det ser så utrolig ekte ut, og jeg elsker det, beste, mest naturlige bilde jeg har sett av deg!
      Elsker btw bloggen din og, ikke bare dette ene bilde 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg