NÅ HAR JEG BLITT STUDENT

Nå har jeg noe kjempegøy å fortelle dere! I dag klokken 09.00 ble listen over enkeltemner med ledig studieplass ved Universitetet i Oslo lagt ut. Flink som jeg var holdt jeg ordet til meg selv, stod opp i god tid før og meldte meg som student på to emner! Nå er jeg offisielt student ved UiO dette vårsemesteret. 

Jeg bladde meg raskt gjennom listen og fant en del interessante emner! Så startet prosessen med å luke ut emnene som trengte spesielle forkunnskaper i form av andre emner og studier. Deretter emner uten gruppearbeid. Jeg orker ikke måtte forholde meg til andre mennesker for å få gjort det jeg skal denne gangen og i tillegg har jeg nok med både jobb, blogg og alt mulig annet så har ikke tid til noe gruppearbeid ved siden av. 

De to emnene jeg endte opp med virker superspennende og jeg gleder meg faktisk til å komme i gang. Dette blir kjempemoro!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

28 kommentarer

Siste innlegg