JEG ER IKKE LENGER I OSLO

God morgen, verdens beste lesere! Aller først må jeg si tusen millioner takk for alle de fine tilbakemeldingene dere gir meg her på bloggen og på andre sosiale medier. Det er en fryd å åpne kommentarfeltet om dagen! Jeg blir så innmari glad, så tusen takk.

Forresten så er det den siste dagen dere kan stille spørsmål til ukens spørsmål i dag. De kommer ut i morgen som alltid. Fyr løs i kommentarfeltet om det er noe dere lurer på .

I går reiste jeg fra Oslo etter jobb og en kjapp treningsøkt. Marte og jeg avtalte en intervalløkt mellom jobb og bussavgang, men det skulle vise seg å være litt dumt. Altså det gikk jo fint, men jeg hadde feilberegnet tiden. Da jeg kom inn døren hjemme, dryppende svett hadde jeg 25 minutter på meg til å dusje, vaske håret, kle på meg og drasse med meg bag og koffert til bussterminalen. Tenk jeg var stressa!

Det tydeligvis blitt en greie å ikke brøyte fortauene i Oslo sentrum så jeg måtte jo dra kofferten i stede for å trille den. Jeg kunne droppet den intervalløkta for herregud så sliten jeg var da jeg endelig fikk satt meg på bussen rett før avgang. 

Det gikk jo fint og nå er jeg hjemme i Larvik! Det er sååå deilig. Jeg har frihelg og fordi det skjer veldig mye de neste månedene har jeg ikke tid til å dra hjem på lenge. Derfor ble det en tur allerede nå.

Pappa og stemor kom og hentet meg på bussterminalen i går kveld og jeg sloknet i det jeg kom inn døren hjemme, haha. Litt sliten. Heldigvis slapper jeg utrolig godt av her hjemme, så det skal bli deilig. Vi har faktisk masse å gjøre i dag, så jeg må komme i gang så vi blogges senere.

Vil dere forresten høre litt om planene mine for helgen og hva jeg skal gjøre mens jeg er her?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg