VIN OG SPILL

God morgen! Nå sitter jeg faktisk og spiser frokost med lillesøster ved siden av meg i sofaen og Friends på tv. Det er så koselig med et lite besøk. Jeg har faktisk vasket leiligheten allerede, så det er digg. Når det kommer til resten av gjengen så sover de enda, men det er ikke så rart. Da jeg gikk og la meg i to-tiden satt de enda oppe, haha.

I går ble jeg invitert på noe skikkelig hyggelig som jeg faktisk har savnet litt. Emilie, en av mine beste venninner ringte meg og spurte om jeg ville bli med på spillkveld! Det er noe vi stadig har snakket om, men jeg tror faktisk ikke vi har hatt en ordentlig spillkveld siden vi hadde friår for flere år siden. 

Før pleide vi å samles hos Emilie hjemme i Larvik for å drikke vin og spille spill. Etter hvert måtte vi legge fra oss spill-delen fordi vi ble så aggressive, haha. Det er helt forferdelig, men særlig vi to har et veldig sterkt konkurranseinnstinkt og det ble helt krise. 

Nå klarer vi å kontrollere oss litt mer, men prøver generelt å holde oss unna Alias hehe. Sånn går det altså. I går ble det ryktet går, noe jeg egentlig synes er drit kjedelig. Rett og slett fordi jeg er elendig på å tegne og ingen skjønner hva det skal forestille. Heldigvis er Emilie og jeg eksperter på å jukse og klarte å lure ordene som skulle tegnes inn i samtaler, hihi. Flinke oss.

Det var en skikkelig hyggelig og rolig kveld med bittelitt vin og mye spill. Vi ble sittende hjemme hos Charlotte som hostet en god stund før planen var å ta et glass vin på en bar ute før jeg dro hjem til kollektivet og besøk fra lillesøster.

Tror dere ikke jeg hadde glemt lommeboken min som inneholder alle former for legitimasjon hjemme? Selvfølgelig hadde jeg det. Heldigvis fant jeg det ut mens jeg enda stod i kø. Det hadde vært litt kleint å oppdage det ved inngangen, hehe. Så det ble en kortere kveld enn planlagt, men det gikk egentlig helt fint.

Bluse og bukse fra Zara // Øredobber fra H&M

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

42 kommentarer

Siste innlegg