TUSEN TAKK FOR 2017

Godt nyttår, mine fantastiske lesere! Jeg har litt å si til dere i det som blir mitt aller siste innlegg i 2017. Et år som har vært helt utrolig!

På lørdag snakket jeg med noen venninner om at vi håpet neste år ble et bedre år. Da sa spurte en av de hva i all verden som var ille med mitt 2017. Da lo jeg litt fordi jeg har alt i alt hatt et veldig bra år. Det har skjedd så mye og jeg er evig takknemlig.

Jeg kunne skrevet i en evighet, men det er noe jeg vil si. 2017 har gitt meg så mye og jeg har fått oppleve helt fantastiske ting som jeg vil huske for alltid.

 Tusen takk til TV3 og castingen, da særlig verdens beste Ina som ga meg muligheten til å oppleve noe så sykt gøy som Paradise Hotel. Tusen takk for at dere tok med så fine folk at jeg fortsatt kan kalle mange av dem for mine venner, noen er til og med blitt mine nærmeste (Martine og Sofie, masse elsk til dere).

❤ Tusen takk til vennene mine for å ha vist forståelse for at jeg ville leve i bobla et par måneder etter at jeg kom hjem, men at dere fortsatt var der da bobla sprakk.

❤ Tusen takk til Side2 for å ha signert meg og gitt meg bekreftelse på at jeg faktisk kan gjøre dette bra! Dere fortsetter å motivere meg og det er så utrolig gøy å få jobbe sammen med så flinke folk. 

❤ Tusen takk til Charlotte hos Røa Osteopati som gir meg håp og forståelse for en sykdom nesten ingen, inkludert meg selv visste hva var. 

❤ Tusen millioner takk til alle dere som følger meg og min hverdag hver enste dag. Jeg er så ubeskrivelig takknemlig, dere aner ikke!

Tusen takk for et flott 2017. Håper dere alle får et fantastisk 2018!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Ha et riktig godt nytt år Andrea, du har sikkert hatt et utrolig 2017. Jeg vil ønske deg det aller beste i 2018 og håper du får mange utrolige opplevelser videre! 😘🎇🎆🎇❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg