WELCOME TO MY BEDROOM

Selv om jeg overhodet ikke ville dra tilbake til Oslo begynner jeg å synes det er litt koselig igjen. Jeg har det ganske hyggelig her også, selv om det hadde vært utrolig fint å være lenger hjemme. Jeg kjenner at jeg hadde trengt en laaaang ferie, men det får bli en annen gang. 

Anyways. Jeg tenkte det var hyggelig å vise dere noen detaljer fra soverommet mitt. Det har jeg nemlig ikke gjort før! Det tok litt tid før jeg kom til rette i den nye leiligheten og fikk satt et personlig preg på soverommet, men nå begynner det å komme seg. 

Haha æsj jeg så nå hvor hårete hårbørsten min er. Sykt nasty, her rydder jeg ikke opp før jeg tar bilder da for å si det slik. 

Jeg elsker denne telysholderen jeg har i vinduskarmen! En liten motivasjonsprat på morgenen. 

Alle bøkene mine. Anbefaler alle sammen, de er så fine!

Jeg har masse private bilder rundt på soverommet. På speilet til sminkebordet har jeg disse og stående har jeg et bilde av lillesøsteren min og meg, i tillegg har jeg et bilde av bestevenninnen min og meg. Så har jeg flere andre steder. Det er så koselig å gjøre det litt personlig!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg