SÅ VAR FERIEN OVER

God, morgen! Jeg skulle egentlig reise tilbake til Oslo i går kveld, men det ble ikke noe av. Jeg fikk til og med tilbud om å sitte på med en venninne, men jeg var så dårlig at jeg ikke hadde sjans til å komme meg avgårde.

I stede dro jeg til en venninne på kosekveld! Det var virkelig nødvendig, vel etter at jeg fikk høre et par historier fra byturen vår, haha. Jeg har et elsk/hat forhold til disse møtene. Vi samles alltid dagen etter vi har vært ute og oppdaterer hverandre. Det fører fort til litt fylleangst, men det er å moro å høre historiene alle har på lager, haha. 

Nå skal jeg tilbake til Oslo da. Det er ikke hyggelig i det hele tatt. Jeg vil være hjemme lenger. Det er så koselig nå i jula! Åh, men jobb og plikter venter så da er det bare å sette seg på toget. Jeg spilte inn en video til dere på mandag som jeg skal redigere på veien. Forhåpentligvis kommer den i morgen!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Føler du at du og Sofie har sklidd litt fra hverandre? Ikke at dere er mindre venner eller noe, men at dere kanskje ikke er så nære som før?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg