SMÅ ØYEBLIKK MAN HUSKER FOR ALLTID

God morgen! Sorry for et litt depressivt innlegg i går kveld, men jeg måtte bare få det ut. Det var så ekkelt å plutselig sitte der med den følelsen, men det hjalp veldig å få satt ord på det og jeg skal leve litt annerledes i desember 2018. Når det er sagt så håper jeg alle hadde en kjempefin kveld i går med noen dere er glad i. Det aller viktigste, som vi lett glemmer i alt kaoset er nettopp det å tilbringe tid sammen med de man er glad i og nyte det som skal være en fredelig jul. Vi stresser alt for mye før og i jula så prøv å nyt tiden, alle sammen!

Pysjen min er forresten fra Cubus  

Det jeg synes er kjempekoselig når jeg er hjemme i jula er å tilbringe morgenen sammen! Dekke bordet og spise frokost med familien er en så liten greie, men det betyr masse å få en fin morgenstund sammen. I går lagde lillesøster frokost mens jeg ryddet og dekket på bordet før vi samlet oss og spiste en koselig frokost sammen med pappa.

Vi endte opp med å gå gjennom alle kjæledyrene vi har hatt opp gjennom årene og det er ikke akkurat få! Det ble mye latter for å si det slik. Herregud, så mange rare historier vi har knyttet til de dyrene. En gang spiste katten vår dverghamsteret vårt, altså gjett om det ble kaos i huset da! Haha, jeg skal ikke kjede dere med disse historiene nå, men jeg vil bare minne dere på at små ting man gjør sammen skaper ofte de beste minnene. 

Nå ønsker jeg dere en strålende første juledag! I kveld skal jeg ut med hele vennegjengen, noe jeg gleder meg masse til. Det er alltid moro å dra ut på dager som dette i Larvik fordi vi møter så mange kjente! Mer om det og antrekk kommer senere, men nå skal jeg komme meg på trening. Fortsatt god jul!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Jeg vil bare si at jeg syntes du er den mest ekte av de ekte i hverdagen, du er positiv, du ler, du nyter livet på en bra måte! Stå på, må det beste skje med deg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg