JULEGAVER I SISTE LITEN

ANNONSE – alle lenker er annonselenker

God morgen! Det er lille julaften, tenkt på det. Nå skal jeg snart på jobb før jeg drar hjem i kveld! Jeg gleder meg så utrolig mye.

I morgen er selveste dagen mange av oss har gått og ventet på. Jeg er helt ferdig med julegavene, men om du enda ikke har fått tak i alt du skal har jeg et liste tips for perfekt julegaver “i siste liten”. Jeg har samlet sammen en del ting man alltid har bruk for og som er perfekt å gi til noen som har alt. 

1. HER    2. HER    3. HER

Pysjamas, morgenkåper og nattøy generelt er en sikker vinner. Hva med å gi bort en koselig julepysj som nummer tre? Eller en kjempefin silkepysj som nummer en! Jeg har forelsket meg helt i den første pysjen her. Den er så klassisk og fin. Noe annet som er supert er en deilig morgenkåpe man kan hoppe rett inn i om morgenen eller etter en varm dusj. 

4. HER    5. HER    6. HER

Vi har enda lenge igjen med vinter her i landet og da er det greit med noe som kan holde en varm. Skinnhansker er en klassiker og det finnes så mange fine! Skjerf får man heller aldri nok av og ullundertøy er jo perfekt i romjulen om man skal ta seg en skitur eller bare kose seg inne foran peisen. 

7. HER    8. HER    9. HER

Skjønnhet er noe vi er ganske opptatt av i dagens samfunn. Derfor slår det aldri feil med et par ting som kan bidra litt på den fronten. Vippeserum er en perfekt gave for de som har hatt vippeextension, men også for de som ønsker lenger og sterkere vipper. Nå koster dette serumet fra Komorebi kun 199 kroner og er en perfekt venninnegave! En leppomade eller en ansiktsmaske er også ting man alltid har bruk for. 

10. HER    11. HER    12. HER

Små, kjekke gaver er alltid en sikker vinner. Kjøp noe til hjemmet som for eksempel et duftlys eller duftpinner som nummer 10. Et personlig, men enkelt smykke er det vanskelig å feile med. Hva med et smykke med forbokstaven til den du gir gaven til? Ørepropper får man heller ikke nok av fordi hvis du er som meg forsvinner de like ofte som man kjøper de, haha. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer
    1. Anonym: Ja, dette er tips til hva man kan kjøpe. Du finner alt dette i butikker også 🙂 Mener ikke at du skal bestille det, men er alltid greit å legge med link fordi jeg alltid får spørsmål om det om jeg ikke gjør det 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg