UFRIVILLIG CAFEKONTOR

Okei, nå har jeg prøvd å få den é-en her i overskriften i fem minutter. Det går ikke, men jeg har prøvd, bare sånn at dere slipper å informere meg om at det mangler noe der. Sånn, da er vi i gang!

Dere som følger meg på Snapchat (andreasveinsdot) så at jeg var nødt til å dra ut av leiligheten min for å få jobbet. Jeg jobber så utrolig godt hjemme, så jeg var ikke veldig happy da jeg så meg tvunget til å flytte hjemmekontoret til en café. 

Internettet hjemme har sluttet å fungere igjen. Det samme skjedde da Sofie dro til New York, men etter en time i telefonen med både Get og leverandøren av routeren vår ble det endelig fikset den gangen. Nå gadd jeg faktisk ikke sitte en time i telefonen for å få fikse det og for å være ærlig hadde jeg ikke tid. Det var en del jobb som måtte gjøres asap så jeg pakket ned Macen og notatboka og dro til nærmeste Espresso House.

Det var faktisk overraskende greit og jeg fikk jobbet masse uten å bli forstyrret av noe som helst. Jeg skal absolutt begynne å gjøre dette oftere de dagene jeg har fri. Det er genialt hvis man finner et sted uten alt for mange mennesker hvor man får jobbet i fred. 

Nå må jeg faktisk ringe Get fordi altså… Jeg må jo ha internett i leiligheten!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Okei, dette er sykt random, men må bare fortelle deg at jeg har begynt å sjekke bloggen din FØR facebook hver morgen. Det sier litt 😀
      God jul, Andrea! Takk for at bloggen din får meg i bedre humør på tunge dager, og gjør de gode dagene ENDA bedre.
      Stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg