MIN TO DO LIST FOR I DAG

Hei, mine fine lesere! Jeg håper dere har hatt en fin uke så langt og ikke stresser ihjel over julen. Det har i alle fall jeg hatt og nå er jeg klar for dag nummer fire. Jeg har fri fra jobb og som vanlig har jeg skrevet en to do liste til meg selv for å få gjort alt jeg skal. Det er en del forberedelser som må gjøres før jeg tar ferie lørdag kveld og noen ting jeg rett og slett vil bruke fridagen min på. 

Trene. Kom jeg meg på trening i går? Nei, men i dag skal jeg komme i gang igjen. Nå merker jeg at jeg er betydelig bedre, så ingen unnskyldning er god nok til å droppe treningen. Jeg savner det virkelig og etter to hele uker uten blir det så hardt å starte igjen, men det er også litt ekstra moro. Nå kan jeg kickstarte! Elsker det ordet, blir liksom litt ekstra motivert. 

Vaske leiligheten. I det siste har jeg reagert så på Celine og jeg merker at jeg blir allergisk med en gang jeg kommer inn i leiligheten. Hun har røytet så mye den siste tiden, så jeg skal benytte meg av at hun er borte til å rengjøre lieligheten for alt av hundehår (og støv da såklart). Det er også hyggelig å komme hjem til en ren leilighet etter juleferien. Jeg skal vente med å bytte sengetøy til samme dag jeg drar så jeg kommer tilbake til helt nytt!

Kjøpe julepysj. Jeg SKAL finne en søt julepysj. De har hatt en skikkelig fin på Cubus, men den er utsolgt over hele Oslo sentrum. Så trist! Jeg fant et alternativ der, men jeg er litt usikker så i dag skal jeg ta en siste runde, prøve litt av hvert og se om jeg finner noe som er bra nok. 

Planlegge antrekk til julen. Jeg elsker å planlegge, særlig antrekk og pakking. Derfor skal jeg finne antrekk til julaften og første juledag, samt til dagen andre juledag og reiseantrekk. I tillegg må jeg ha et reserveantrekk til første juledag sånn i tilfelle jeg plutselig hater kjolen jeg har bestemt meg for, hehe. Typisk meg.

Vaske alt i skittentøyskurven. Åååh, følelsen av å se en tom skittentøyskurv er vidunderlig. Nå skal den tømmes!

Pakke til Larvik. Jeg skal pakke så mye som mulig allerede i dag fordi jeg jobber både fredag og lørdag, så da rekker jeg ikke pakke. Det er veldig greit for da får jeg planlagt litt ordentlig så jeg ikke overpakker (noe jeg er ekspert på). Det kommer til å bli nok med alle julegaver, særlig når jeg må ha med verdens største dunjakke hjem så jeg kan få hjelp til å vakse den. Vi har jo ikke trommel og det tror jeg trengs for å vaske dunjakker… Eller?

Hente pakker på posten. Nei, dette er ikke et typisk blogger- spons-punkt. Jeg har nemlig kjøpt en ny kjole fra Nelly som jeg har planer om å bruke på nyttårsaften! Gleder meg til å vise dere den. Hvis den er fin på meg da, vi får se.

Selvpleie – Etter trening skal jeg hjem og ta en lang dusj. Jeg skal kure håret med en fuktighetskur fordi tuppene er ganske så tørre og mens den virker skal alt av kroppshår barberes. Etterpå skal jeg smøre inn hele meg med en god fuktighetskrem før jeg følger opp med selvbruning! Det skal bli deilig å få litt farge på denne vinterbleike kroppen. 

Rydde i kjøleskapet. Nå skal Sofie være borte en stund og jeg drar snart så jeg må få gått gjennom kjøleskapet. Vi vil ikke komme hjem etter jul og finne tre mugne agurker liksom. Det er ikke så digg. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Smart å lage slike lister slik at man vet hva man har å gjøre 🙂 Har hatt slike lister tidligere, har funket veldig bra, men så gikk jeg bort i fra det før jeg nylig fant ut at det kunne vært lurt å ha en slik liste 🙂 Håper du får en fin jul, skal du forresten feire jul sammen med familien din?

    2. Iselin: Det er så lurt! Jeg er helt avhengig av det 🙂 Tusen takk <3 Håper du også får en strålende jul! Ja, jeg skal hjem til pappa og feire jul med lillesøster, han og stemoren min 😀

    3. Andrea: Ja er noen som er det 😉 takk for det, blir nok en veldig koselig jul med familien 🙂 Så koselig at du skal feire jul med pappaen din, stemoren din og lillesøsteren din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg