200 000 KRONER INN PÅ KONTO

Er jeg den eneste som pleier å drømme om å vinne masse penger? Hvis jeg leser at det er 300 millioner i en eller annen lottogevinst starter hjernen å jobbe. Jeg planlegger inne i hodet mitt hva jeg skulle brukt pengene på om jeg hadde vunnet. Nå er det litt vanskelig å vinne om man ikke spiller, men det er lov å drømme er det ikke? 

Jeg håper flere er som meg, hvis ikke er dette et ganske kleint innlegg, haha. Nå fikk jeg nemlig en idé om å dele hva jeg ville brukt pengene på om jeg plutselig hadde fått en stor sum inn på konto. Fordi 300 millioner er alt for mye tenkte jeg å fantasere om 200 000 kroner i stede. Dette er ikke i form av lønn eller noe sånt, men fantasien om å for eksempel vinne 200 000 kroner i lotto. 

 Betale ned halvparten av studielånet. Det blir cirka 100 000,- .

❤ Betale ned kredittkortet. Jeg har det ene kredittkortet som skal klippes i stykker. Det har blitt betalt ned flere ganger, men så bruker jeg det igjen. Wopsi. Nå er det nesten makset så det ville kostet meg 23 000,-.

❤ Fylle opp BSU-kontoen – 25 000. Jeg har akkurat laget med BSU faktisk, så jeg ville brukt en del av pengene på å fylle opp den kontoen. 

❤ Kjøpe nytt kamera. Jeg ønsker meg et lite, kjempebra kamera og det blir fort dyrt så her hadde jeg satt av 30 000 kroner.

❤ Dra på en ferie. Resten av pengene ville jeg brukt på å dra på en ferie. Det trenger jeg virkelig! Jeg vet ikke helt om jeg ville dratt til et varmt, deilig sted hvor jeg kan sole meg og spise god mat… Eller om jeg ville dratt til New York. Jeg ble så inspirert av turen til Sofie. 

Hva ville du brukt pengene på om du hadde vunnet 200 000 kroner?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg