SERUMET SOM BLE REDNINGEN FOR VIPPENE MINE

ANNONSE 

Nå har jeg et veldig godt tips til dere! Etter at jeg tok av meg vippeextensionet mitt var ikke vippene i tipp topp stand. De hadde holdt seg nogenlunde godt, men de var veldig rette og litt slitne. Dette er til tross for at jeg hadde vipper på i under seks måneder før jeg valgte å ta de av! Tenk på de som har hatt extension i flere år i strekk uten pause. Jeg tør ikke en gang tenke på hvordan vippene deres ser ut… Heldigvis går det an å gjøre noe med det! 

Jeg fikk anbefalt å bruke et vippeserum av hun som tok av vippene. Dette skulle jeg gjøre for at de skulle vokse og styrke seg. Jeg begynte å bruke Komorebi Beauty Eyelash Serum som er et svenskprodusert vippeserum. Du kan kjøpe det HER.

Produktet er ikke testet på dyr, noe som var veldig viktig for meg å sjekke opp da jeg skulle finne det beste vippeserumet å bruke. Komorebi inneholder heller ikke prostaglandiner og var ikke et av serumene som kom dårlig ut i testen til TV2. 

Det er superenkelt å bruke! Påfør vippeserumet langs kanten på øyelokket akkurat som du ville gjort med en eyeliner. Gjør dette hver kveld i minst 30 dager og så vil resultatene vises. Du kan fortsette å bruke serumet hver dag i etterkant for å fortsette veksten, eller velger å bruke det annenhver dag for vedlikehold. Selv om det er fint med naturlige, lange og tykke vipper kan det bli for mye så jeg har valgt å trappe ned nå og bruker det kun annenhver dag.

Se hvor fine vippene mine har blitt! Nå har jeg brukt serumet i over en måned og vippene mine ser helt ærlig bedre ut nå enn noen gang tidligere. De er tykke og lange, noe som gjør at jeg føler meg ekstra komfortabel med å gå uten sminke. På bildet har jeg ingenting på de. 

Serumet koster egentlig 499,- på Nelly, men nå er det hele 60% rabatt på det! Jeg anbefaler dette virkelig av hele mitt hjerte etter å ha testet det ut selv. Dette gjelder særlig dere som har hatt vippeextension eller dere som vil være føre var og har planer om å fjerne extensionet. Bruk dette til vippene er på bedringens vei! Det er helt genialt. Kjøp det HER.

For dere som ikke har vippeextension kan dette være et alternativ for å hjelpe dere til lange og tykke vipper helt naturlig. Da slipper dere de tunge extensionvippene og kan gni dere i øynene når dere vil. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer
    1. Heii! Sjekk snappen din, jeg vil ikke legge ut min snap her, men den starter på Mo og har en v inni navnet 🙂 Angående vaginismen 🙂 Sendte den i går ca for 23 timer siden 🙂

    2. Hei Andrea.
      Driver å sjekker opp litt rundt dette med vippeserum og har enda ikke hørt så mye om Komorebi. Bruker du det fortsatt eller har du byttet til et annet vippeserum? Liker tanken om kort ingrediensliste og at det er uten prostaglandiner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg