KLEENEX OG SMERTESTILLENDE

Gjett hvem som sov fire timer i natt? Jeg våknet opp minst fem ganger fordi halsen var så vond og jeg ikke klarte å svelge. I tillegg var ørene mine helt tette så jeg følte at jeg var døende et lite sekund. Heldigvis hadde jeg en pakke med halstabletter i sminkebordet og klarte å kave meg frem og fiske ut de mens jeg var halvt i søvne. Det hjalp der og da, så hver gag jeg våknet tok jeg en tablett og sovnet igjen, for så å gjenta denne rutinen tre-fire ganger til.

Da jeg våknet klokken syv var det like ille, så jeg har levd på Curamed og Paracet og hatt Kleenex som min bestevenn så langt i dag. Altså jeg tar aldri smertestillende. Aldri, bortsett fra når jeg har veldig vondt. Jeg har faktisk akkurat våknet fra en liten powernap på sofaen etter å ha fått i meg en Paracet, to Ibux, et glass med C-vitamin og en halspastill. Det var godt og nå føler jeg meg mye bedre. Faktisk så bra at jeg slang sammen et forsøk på sukkerfrie havrekuler med sjokolade. Jeg er veldig spent på hvordan de kommer til å smake.

Vi skal jo egentlig på en MTG fest i kveld, men jeg får se hvordan det går for min del. Jeg burde virkelig ikke dra, men det er så kjedelig å ligge hjemme å være syk mens alle de andre har det moro! Jeg får se.. Jeg er så dårlig på å være syk. Man skal liksom slappe av og bli frisk, men jeg prøver heller å fortrenge det og gjøre ting som normalt. Wopsi. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg