EN HEKTISK UKE: TO JULEBORD, ET ARRANGEMENT OG BEHANDLING

God morgen! Nå skal jeg veldig snart på jobb, men aller første tenkte jeg å ta dere gjennom hvordan denne uken ser ut for min del.

MANDAG. I dag blir det en normal start på uken. Jeg skal jobbe fra 11-18, så da går store deler av dagen til det. Jeg lot meg selv sove en time ekstra i dag, helt til klokken ni. Heldig ikke sant? Det er noe med det å dra ut på lørdagen som gjør meg ekstra trøtt mandag morgen. Flere som kjenner seg igjen eller er jeg alene i dette? Nå er det som vanlig tid for kaffe og blogg. Jeg hadde null inspirasjon i går kveld, noe som passer ekstremt dårlig med tanke på at jeg ikke får gjort noe før sent i kveld… Jeg håper det kommer til meg nå! Etter jobb skal jeg en rask tur hjem for å skifte og spise litt før jeg drar på trening. Det er så deilig å gå den første økta allerede på mandag!

TIRSDAG. Klokken ni skal jeg på min tredje behandlingstime for vaginisme. Jeg elsker å ha de tidlig på morgenen. Da kommer jeg meg opp og får en fin start på dagen! Etter det skal jeg rett på trening og så hjem for å jobbe litt med bloggen. Klokken fire har jeg time for å fikse bryna mine (sponset behandling). De må vokses og farges litt og det passer fint fordi på kvelden skal jeg på noe veldig moro! Jeg gleder meg så mye, men jeg skal vente litt med å fortelle dere akkurat hva det er. Hehe, sorry. 

ONSDAG. Jeg skal tidlig opp og ha min daglige morgenrutine med kaffe, havregrøt og Friends eller God Morgen Norge. Deretter venter trening og så mye blogg jeg klarer å få til! Muligens noen bilder om Sofie blir med på det. Denne dagen handler egentlig om å få gjort så mye jobb som mulig før jeg begynner på jobb klokken fire og jobber til sent. Etter det er planen å vaske leiligheten og bytte sengetøy hehe. 

TORSDAG. Denne dagen har jeg fri fra jobb. Planen er å stå opp tidlig etterfulgt av morgenrutinen min og trening. Jeg har to behandlingstimer denne uken, så halv ett skal jeg ta t-banen til Røa for å gjennomføre time nummer to. Jeg er spent på hvordan det blir med to timer samme uke, men foreløpig har jeg ikke merket noe negativt i etterkant så jeg satser på at det går helt fint! Så har jeg et lite vindu uten planer før jeg skal møte min kjære Marte for å handle julegaver i fire-tiden. Vi skal handle, lage middag og tilbringe resten av kvelden sammen. Det blir koselig! Egentlig hater jeg å shoppe med andre, men når vi ikke skal ha noe til oss selv går det bra. Det verste jeg vet er å sitte i en stol mens andre prøver halve butikken. Herregud, så kjedelig! 

FREDAG. Denne dagen blir så hektisk! Jeg må virkelig lære meg å ikke fylle dagene mine til randen, men det får bli neste uke. Jeg begynner på jobb klokken ett og jobber til halv ni. Før den tid skal jeg blogge klart for dagen og trene, noe som bør gå helt fint. Jeg må ha litt god tid til å ordne meg før jobb fordi jeg skal nemlig rett fra jobb til årets tredje julebord! Vi Side2-bloggere skal møtes på et egenarrangert julebord, noe som blir kjempegøy! Det er koselig å samles til sosiale ting og ikke bare møter. 

LØRDAG. Friiiiii! Jeg elsker å ha fri på lørdager, rett og slett fordi det er å sjelden kost. Dagen skal jeg ta helt med ro og bruke til å jobbe med bloggen. Forhåpentligvis får jeg tatt noen bloggbilder, skrevet ned et par innlegg og ordnet andre småting. Jeg skal ta meg en tur på EVO, men annet enn det skal jeg ikke noe annet utenfor leiligheten enn å dra en lite tur på polet. Vi skal nemlig ha Paradise-julebord denne lørdagen! Dette er noe jeg gleder meg skikkelig mye til. Det å få samlet hele gjengen igjen og bare kose oss sammen er noe vi ikke har gjort siden vi kom hjem fra Mexico, sånn foruten om premiere- og finalefestene. Det er bare å følge med på Snapchat (andreasveinsdot) for der blir det nok til å bli oppdatert en god del i løpet av kvelden.

SØNDAG. Søndagen blir nok ganske så rolig. Jeg skal i hvert fall ikke legge en eneste plan, men det er deilig fra tid til annen det også. Gårsdagen var jo lik, men det ble en fantastisk dag så hvem vet?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

11 kommentarer
    1. Hei! Kunne du skrevet litt om hva behanlding for vaginisme går ut på? JEg lurer på om jeg har det, men er så redd for hvordan behandlingen er at jeg har ikke turt å gjøre noe med det enda… Det hadde vært veldig mye hjelp å få lese mer om det! <3

    2. CJ: Hvis du virkelig tror du har det så er du nødt til å ta kontakt med en gynekolog som vet hva dette er! Jeg går til Osteopat og hun tøyer bekkenmuskulaturen, altså alt rundt åpningen og en del mage. Det er ikke noen form for gynekologisk undersøkelse, men tøying, rett og slett! Det fungerer veldig bra på meg og vi ser forbedring hver gang 🙂

    3. Tusen takk for svar! Det var jo absolutt ikke noe skumle greier, jeg så for meg at man måtte gjennom masse gynekologisk undersøkelse osv. For det klarer jeg jo ikke, jeg bare får panikk og spenner hele kroppen… Håper du fortsetter med like fin fremgang, og at jeg følger etter snart 🙂

    4. CJ: Neida, det går så fint 😀 Jeg hadde to gynekologiske undersøkelser før de fant ut hva det var, men det var hos sex og samfunn og fastlegen min, ikke hos osteopat 🙂 Hør med jentene på Røa Osteopati, de er virkelig fantastisk flinke og forstår kvinnekroppen 😀 Lykke til og god bedring <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg