UKENS SPØRSMÅL // PH2018, KJÆRESTE, JULEFEIRING, SEXLEKETØY OG VAGINISME

Hvem skal du feire jul med?

Jeg skal feire hjemme i Larvik sammen med pappa, stemor og lillesøster <3. 

Hvorfor kjøper du og Sofie hver deres mat, kan dere ikke bytte på å handle inn?

Vi spiser helt forskjellig mat! Så enkelt er det altså, og det er ganske greit å ha styr på egen økonomi og sånt synes jeg. 

Ønsker du deg kjæreste?

Egentlig ikke nei, haha. Det er ikke noe jeg lengter etter akkurat, men en sjelden gang tenker jeg jo at det hadde vært koselig. 

Er du sint på bloggeren som skrev innlegget om singel livet ditt?

Nei, på ingen måte! Vi har snakket om det og hun forstår hvorfor jeg valgte å skrive mitt innlegg

Tror du det er noen av årets deltagere som ikke VIL komme på julebordet deres?

I så fall er det ingen som har sagt det! Alle har vært veldig positive og det er gøy :D. 

Hvilke blogger leser du?

Ida Wulff, Kristina Andersen, Angelika Blick, Janni Delér, Fitliving, Sofie og Martine sin! Så klikker jeg innom ganske mange andre fra tid til annen. 

Kan du ha mer seksualitet på bloggen?

Ehm, i form av hva? Haha, jeg tror ikke det… 

Hvilken butikk jobber du i?

Det vil jeg holde for meg selv både for å respektere arbeidsgiveren min og ha litt privatliv på jobb. 

Hva synes du om legende deltagerne som skal være med på PH18?

Mye gøy! Jeg tror det blir kjempemoro altså. Nå visste jeg jo om alle bortsett fra tre av dem, så en stor overraskelse var det ikke. Jeg håper på Magne eller Carl Aksel oooooog Isabelle kanskje. Det tror jeg hadde blitt morsomt TV! We need some drama. 

Hvorfor tjener Sofie så mye mer enn deg på blogg? Bloggen din er minst like bra! Vi snakker jo ikke bare 5k mer, men 150k..

Hun har minst 16 000 flere lesere enn meg hver dag så da tjener man jo en god del mer, hehe. 

Kjøper du Martine J og Sofie julegaver til hverandre?😍Elsker bloggen din btw.

Tusen takk <3 Nei, kanskje en liten ting!

Føles ut som de andre finner på masse hele tiden, men du er aldri med. Håper det er du som velger å være alene, håper ikke det er de som ikke vil være med deg. Da tenker jeg på Sofie, Morten, Martine Lunde, Aleksander og Isabelle. 

Jeg tror ikke noen hadde nektet meg å være med altså, men de har mye fritid og kan henge hele tiden. 

Har du lappen? Når fikk du den og hva heter kjøreskolen? Sliter med hvor jeg skal ta.

Det har jeg! Jeg tror jeg tok den januar etter at jeg fylte atten og tok den vel på Pers Trafikkskole i Larvik om jeg ikke tar helt feil. Klarte alt på første forsøk, woho!

Når kommer det innlegg angående behandlingen du får med vaginisme?

Det har ikke skjedd så mye enda. Jeg har hatt to behandlingstimer og det er fremgang, noe som er superbra! Jeg kan oppdatere mer når det skjer noe litt mer drastisk. 

Hei! Kommer Sunny og Morten S også på julebordet dere skulle ha? Håper å se masse bilder fra kvelden <3

Det gjør de! Jeg gleder meg sååå mye. Gjett om dere får bilder! Det er såpass mange bloggere samlet, haha. 

Hva synes du om at Soph skal være med på Paradise igjen?

Altså når du sender deg selv ut fordi du er for stolt til å bli sendt hjem tror jeg ikke Paradise Hotel er programmet for deg, haha. Kanskje hun har vokst? Det blir nok spennende å følge med uansett!

Treffer ikke du og Sofie Henote nå som hun er i Oslo?

Nei, jeg har ikke tid til å møte de nærmeste vennene mine en gang jeg altså. Det er så fullt tidsskjema her om dagen, jeg holder på å kollapse!

Er det aldersgrense på å kjøpe vibrator? Eller et leketøy til orgasme?

Hm… Ikke så vidt jeg vet om?

Kjente du Håkon eller har du sett han før Paradise? Tenker liksom på det fordi begge dere er fra Larvik:)

Nei, men lillesøsteren min er faktisk en venn av han!

Er det ikke skummelt å skulle holde på med noen når du har vaginisme?

Æææh, jo! Altså hvordan forklarer man det? Haha. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. Må bare få sagt det, du er så utrolig flink!! Mye variert, litt humor og masse fine bilder – stå på, heier på deg <3 Ha en fin helg videre!

    2. Soph sendte seg selv hjem fordi hun ikke hadde ikke en sjanse hos noen så det hadde egt vært samme om noen andre gjorde det eller hun selv hun hadde ryker ut unasett… du sikkert vare sjalu for at soph skal være med igen og ikke du

    3. Anonym: Hahah, hun sendte seg selv hjem fordi hun ikke klarte å bli “ydmyket” av at noen sendte henne hjem, noe som er ganske håpløst når du er med på PH. Ja, jeg har så sykt lyst til å være på det hotellet med den gjengen der…. hehehe, nei.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg