ENDELIG FREDAG

Endelig fredag! Selv om jeg har jobbhelg så elsker jeg at det faktisk er tid for helg. Det kommer til å gå i ett, så egentlig ser jeg mest frem til søndagen hvor jeg kan slappe helt av, haha. Jeg er virkelig ikke i form. Nå kommer ettervirkningene av min barbeinte gåtur hjem fra byen i minusgrader. Jeg prøver å fortrenge det og innbiller meg at jeg er helt frisk, i hvert fall frem til søndag. Nå er alt som får meg gjennom dagen tanken på taco i kveld, nam nam. 

I dag startet jeg med behandling som du kan se mer om på Snapchat hvis du ønsker det (andreasveinsdot). Det var vondt, men det virker så jeg er superglad! Nå er jeg en rask tur hjemom for å få påfyll av kaffe og skrive litt til dere fine mennesker. Jeg skal være på jobb om under en time, så jeg har litt dårlig tid, men det får bare være. Sofie og jeg skal nemlig ut og ta noen bilder og jeg må ha i meg noe mat igjen snart. Hvorfor legger jeg alltid alle avtaler på samme dag? Det er akkurat det samme i morgen, men litt morsommere planer som jeg forteller mer om da! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Hei! Kommer Sunny og Morten S også på julebordet dere skulle ha? Håper å se masse bilder fra kvelden <3

    2. God formiddag!
      Jeg skjønner ikke hvorfor dere bloggere skal få så mye hat? Hva gjør dere som får andre til å blir sur og skrive hat? Dere leve live? Tar oprasjoner? Drar på ferie? OG HVA SA? Dere er livsnytere dere koser dere?? Om jeg hadde hatt penger ville jeg ha operert huden min til å bli strammere og få større pupper, men ikke fordi dere gjør det, men fordi jeg vill! Jeg forstår ikke hvorfor de som «hater å lese det der skriver» må kommentare hat, kan de ikke la være å lese bloggene deres da! Jeg syns synd på dere fordi dere får hat, jeg prøver derfor å veie opp til bedre kommentarer sånn at dere får en lysere hverdag! Alle fortjener det beste, hvorfor skal dere fortjene noe annet! Dere er tøffe som står opp mot all hatet og står opp hverdag! Dere er sikkelig forbilder fordi dere viser verden at dere kjemper i mote nett troll og stråler ut som aldri før! Dere skriver på en blogg, derfor får vi ikke bli kjent med dere i virkelighet, men jeg tror uansett hva, at jeg ville ha digget deg! Ha en fortsatt strålende dag og et fortsatt fint liv! Jeg digger akkurat deg fordi du er en tøff kjemper! Stå på videre og aldri la noen andre fortelle deg motsatt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg